Tuesday, November 5, 2013

Az uj otletem :) vagyis a tietek :)

Sziastok!

Ma Ellie es en 4 hetes lettunk!!! mar most!!! ahhhh de el ment az ido!!!



gondolom hogy egy jo paran kivancsi arrol ami volt tegnap. de nem nagyon szeretnek
rola beszelni. nem es erdekel engem amugy se. csak annyi hogy tobb neszom lett meg tobb fel iratkozom lett.
szoval koszonom szepen :D


Meg azota meg tobb uszenet kaptam hogy nem csinalnek angol videot?  es arra gondoltam ha mert es ne? 
ha kivancsiak vagytokra akkor meg csinalom. :) csak szoljatok mit szeretnek latni hallani :) 

mert mostanabba Ellievel sokat kell foglakosznam. szoval nem nagyon tudok sminkes videot csinalni tallan csaak neha de ha ilyan vlogok.. pl beszelek mirol akkartok. kerdesek. meg tanacsok. 

vallaki regebben mondta nekem hogy nem akkarok tanacsot addni. hogy el kuilditek egy par kerdes nekem hogy mirol kertek es egy videoban belle rakom. es ez lehet angolul meg magyarul es :) ahogy akkarjatok :)

nyugaton irjatok ide vagy a youtubera. vagy a facebookon. :)

szivesen meg csinalom. csak eddig nem tettem mert nem hittem hogy erdekelt titket ennyire :)

de ugy lattom mar nagyon keszd erdekelni  :D

meg nagyon koszonom mindenkitol hogy melletem alltatok :) ees vedtetek es meg mindig akkarjatok neszni a videom! :D koszonom szepen! meg koszonom minden komentalt az ellie videorol meg a szoba touramrol!  mindegyiket el olvastam es mindig el olcóvasom amit irtok ekem es nagyon kis kedvesek vagytok!! 
szeretlek benteket!! 
<3 
olyanak vagytok mint egy kis csalad nekem :DDD

vagyis nagy most mar 2500 meg plus!!

ja es gratualok KristiiSnikers nek! a cipo nertes!!

irjal nekem youtubeon vagy facebookon hogy hova kuildjem a kis cipot! :) a heten el kuildem! :)

xoxo

Egy nagyon halas Jennie



1 comment:

  1. Szia Jennie :)
    Nyelvvizsgára készülők és a divat és szépség témához nem igazán tudok mit írni. Tudnál segíteni?
    Üdvözlettel Szandi :))

    ReplyDelete