Wednesday, October 30, 2013

Valtoszas

Sziastok!

huuuu haaaa

mondanam nektek sok munka ez a babazas. mert nem csak alzik es esik es bufi meg sir.
most faj a hasa egy kicsit es sejtalni kell velle hogy ne fajan annyira. meg beszelni kell velle :) meg egy csomo jo dolog es csak hat az 24 ora minden nap. semmi baj mert imadom csinalni meg imadom Elliet jobban mint bar ki gondolta volna!
mert en tudom puszilni allandoan meg fogni:)

mondjak el lesz kapatva ha fogjuk es fel veszjuk de engem nem erdekel csak 1 szer lesz ilyen kicsi :)
meg nem sokaig es akkor miellot gondolnam mar azt fogja mondani nekem anya ne pisziljal mar meg mindenki ellot.

szoval ki hasznalom most a kis idot amikkor engedi a kis cupcake om :)


a masik nap. tegnap? tegnap elllot?  le jott az orvos es fel irt ilyen dolog a hasanak meg a d vitamin.

de mar keszd jobban lenni minden nap egy kicsit jobban az es szamit nekem. nem szeretem latni hogy faj vallami neki es nem tudok mit tenni. nesztem neten mit lehetne enni hogy ne legyen has fajos. es most mar csinaltam egy listat es csak azokat fogom enni.
 meg tehen tejet nem fogok inni mert azt es mondtak hogy attol es lehet.
szoval inkabb csak a mandula tej. ok hat sokal dragab de ha segit vagy sikerul akkor meg eri!!

most hirtelen. vagyis mikkor meg szuletet Ellie telesen mas hogy erzek mindent meg mas dolog fontosak nekem meg nem tudom szerintem meg valtosztam. es nem csak ilyen dolog ra hanem a viselkedesem. meg meg annyira hogy olyan ruhak meg cipok ami regebben tetszet nekem mar nem jo. nem tetszik. mar ki pakoltam a szekrenyem hogy ami nem kell nekem akkor ne legyen ott.

es jo ok nem a szulestol lett ez szoval ne fejel hogy ez velledtek es meg tortenek. de szerintem hogy annyi minden tortent mostanabba meg hogy mas hogy fogom fel a dolgokat... kellet egy kis valtoszas es magatol jott.

de ne aggodjal. meg lesznek videok mikkor van idom. es lesznek meg blogok csak nem minden nap de azert lesznek :DD


most eppen alzik Ellie azeret tudok ilyen sokat irni..
de mar egy oraja irom mert az elejen fent volt es jatostam velle egy kicsit es most mar el aludt. :)

de Gabi haza jott szoval beszelgetek velle egy kicsit

nem tul sokat tudunk mert dolgoszik aztan Elliesunk:)

xoxo
Jennie

1 comment:

  1. Jennie, nagyon nagyon szépséges a kis lánykátok, és már most mennyi haja van :)
    Nagyon szép lett a szobátok, én is ilyen szekrényt választottam volna, csak nekünk nagyon sötét a háló, így ami nektek fekete a szekrényen az nekünk fehér lett :D Ezzel a függönnyel és az ágytakaróval nagyon kis romantikus lett a szobácskátok és Ellie kis kuckója is nagyon édes lett :) <3 Az alakod nagyon jó formában van, ha nem tudnám, hogy szültél el se hinném :D A cipőt nagyon szeretnéééém :)) Sok egészséget nektek és boldog gyermekkort Ellinek :)

    ReplyDelete