Saturday, March 1, 2014

Március 1 2014

Sziastok el dontetem hogy  
csinalok egy 30 napos kihivas, challenge...

az az hogy minden nap blogok es minden nap videoszok.  30 napig...

eleg nehes lesz de na ki probaljuk, nem igerek meg semmit. mert mindanyian tudjuk nem vagyok a topon hogy minden nap vallami mennjen, sot meg video 1 heten egyszer se annyira megy... szinte febuarban nem es csinaltam videot.

lehet lesz 2 egybe ha vallami miatt nem tudtam az elosor nap...

de igyszekedek..


na keszdjuk.

Marcius 1 2014

irjal 10 alap dolog magadra.



  1. 20 Eves vagyok.
  2. anya vagyok
  3. feleseg vagyok
  4. szeretek olvasni
  5. szeretem asminket
  6. imadom a capák, meg a pandakat.
  7. meg minden allat. kiveve a kigyo beka meg a bogarak.
  8. hizek istenbe.
  9.  a csaladom a mindenem.
  10. amerikai vagyok



konyu dolgok amit kell csinalni minden nap, de na megis mindenap lesz.

meg szeretnem mondani hogy nem csak ez a 30 napos kihivas csinalom hanem a 30 napos(31) mert marcius kep kihivas, az instagramre csinalok, es egy 30 napos tornat.

csak az a baj kicst beteg vagyok de ha nem most keszdem akkor soha fogom, tudom nem szabad annyira toranszni ha beteg vagy de mindegy. majd meg latjuk.

ohhh meg minden az angol csatornam es blogon lesznek!

No comments:

Post a Comment