Tuesday, March 4, 2014

marcius 4 2014

szia mindenki.
ma a negyedik nap, es az hogy mi a jelentoseg a nevem nek. a jennieland01 nek.


hat.. nincs nagy jelentosege. csak hogy tetszet nekem az a candy land jatek es mindig azzal jatszotam, 
jol lenne ha meg es tudnam venni vagy meg szeresni valla hogy.

de igen azzal jatszotam es mikkor kelet egy nev hogy be registrljak a youtubera akkor kert nevet szoval gondoltam egy kicsit hogy ez az en csatornam ez az en villagom szoval... jennieland let.
de azt vallaki mar haznalta..

szoval jot a 01 ..
nem tudom mert de azt el fogata.

szoval igy jennieland01.

a blogom es hogy ugyan az legyen. konnyebb megjegyeszni es meg keresni.

utana sokan mondtak mert nincs angol videom?

szoavl csinaltam sajat csatornat annak.. jennieland02. hogy ugyan az de csak a masodik...
nem tudom mert dontetem igy de szeretem meg most es szeretem :)

igy igy fog maradni.

csak a facebookom jennie kecskeméti meg a instagram es jenniekecskemeti.
mert gondoltam az ugy illik. hogy rendes nev.

enyit tudok irni errol. irom az angol blog mindjar aztan toltem fel a 2 videot.
:) ha ti es akkarjatok csinalni holnap az lesz hogy 5 hely ahol el mennel latni. :)

jaaa es ma piheno nap van.. ha vallaki erdekeli hogy milyen tornat csinalok akkor szoljatok es akkor tallan ti es akkarjatok :)

No comments:

Post a Comment