Sunday, March 2, 2014

Marcius 2 2014

Sziastok.

ma a masodik nap van es ez arrol so hogy 10 dolog amit kedvelek es 10 amit nem.

10 dolog amit kedvelek

  1. sushi 
  2. konyvek/olvasni    tudom mar tegnap es mondtam de na.. annyira szeretek.
  3. barmi ami rozsaszin
  4. gyertyak
  5. parnak.   diz parna sima parna. minden parna :)
  6. kedves jo indulat emberek
  7. smink
  8. az ocean
  9. csillamos dolgok
  10. kepek,  festve nyomtava amibe en vagyok ami nem en vagyok. ilyen muvesi kepek. imadok oket


most 10 amit nem kedvelek




  1. borotvakoszni gyantaszni szemoldok ki szedetni es a sajat hajam festeni.  (sok egybe de na :) )
  2. emberek akik nem ertik meg hogy mit akkars mikkor 20 mondod. 
  3. emberek aki parancsolnak. ( gabi nem ilyen azert tudom hogy jol dontetem :)  )
  4. kiabalas
  5. ha tul hideg van kint
  6. ha tul meleg van kint vagy bar hol vagy barmi ha tul meleg nem szeretem.
  7. emberek aki csunyan neznek masokat es negativok
  8. hanyas meg ha nincs vallami vallahol ki takaritva.
  9. tudom kell de utalok vizet inni.
  10. varni


tudom sok olyanat irtam amirol emberek. de az olyanakat nagyon nem szeretem...
nem ertem meg oket hogy mert olyanak es mert akkarnak mindig roszat a masiknak. 
na mondtam tegnap lesznek ilyen blogok vagy video amit vagy 2 perces. mert nem sok mondani vallo van hosza. 

kesobb ma lesz fent a video es.

meg az angol csatornam es majd nezjetek meg ha van kedvedtek vagy idod!!

meg angol blog :)

No comments:

Post a Comment