Wednesday, July 2, 2014

10 dolog ami nem es 10 dolog ami igen. + Haul

Szia szepsegeim!
miellot neki allok a masodik holnap bejegyesnel
ide rakok egy hault.. csak kepekbe.






ez itten egy fekete hosszu ruha



nagyon orulok a ruhaknak es az a jo hogy ha nektek es tetszik vallamelyik es neked es kellene akkor szerintem bar melyik kinai ba lehet tallalni en es ott lattam oket!
 meg persze volt meg amit szeretem volna de hat mertekel kell varsarolni mert na nem vagyunk gazdagok! hahaaha.


na akkor belle keszdek a kihivas masik napja.
ohh es igen tegnap tornasztam ma hat,... meg nem, es ma fel ment a vlog. es fogok ma tornazni... de ugy erzem mar csinaltam a tornat mert rendeskedtem a szobat meg a napalit meg sejtaltam sokat.

na keszdjunk..

10 dolog amit szerets es 10 ami nem.



1. ruhak! barmilyen ruha! en szeretem mindig ki tallalok vallamit hogy jo legyen.

2. varsalorni! egesnap tudnek!

3. sminkelni! magamat vagy mast! nekem mindegy mert annyira szeretem!

4. a pandak! olyan kis edesek!!!

5. anya lenni! oh ezt imadom nem csak szeretem, nagyon orlok hogy ellie az en lanyom es mindig az lesz!  nagyon orulok hogy az anya es lehetek :)

6. feleseg lenni! ezt es imadok lenni. okay nekunk es vannak olyan dolgok hogy azt mondanam hogy ki tepem a hajam meg se veled se nekuled de inkabb VELLE!! ugy szeretem hogy mindjar meg ezem a ferjemet haha. de komoly nem tudom hol lennek ki lennek ha nem o alna melletem, mindig tamagat, a hulyesegbe es.:) meg latom rajta hogy oszinten o es imad engem. meg ne es beszeljuk hogy mennyire imadja elliet!

7. kaja! igen nagyon szeretem a kajat!

8. cipok!!! ahhh cipo fugo vagyok!

9. a szinek! minden szinbe tudok tallani jot es hogy mert szeretem.

10. pizza es a fagyi :) okay az 2 dolog 1 be de nem tudtam ki hagyni

es egy bonus... 11. Jegkasat haha ezt es nagyon szeretem


 10 dolog amit nem szeretek

1. emberek aki utalja a masik mert semmit se tudnak rola.

2. az irigydcseg

3. hanyni

4. szurit kapni.

5. hogy nem feher a fogom.

6. hogy nincs annyi penz a villagon amit szeretenk el kolteni ;) haha

7. ha vallaki kiabal

8. ha nincs igazam.

9. ha ALLANDOAN okoskosdnak

10. azok aki ki beszeli a masikat aztan jopofisznak...

es mert fent egy bonus volt akkor fair ha itt es az

11. mikkor gabi le dobja az en hideg labom rola es ra rakja az o 80 millos kilos laba a hasomon mikkor alszunk vagy mikkor csikorgatja a fogat almaban... ughhhhh KECSKEMÉTI GÁBOR!!!!!! haha
aztan meg piszkalom vagy hosza vagom a parnat! de el lopja azt es meg a takarot.. :( :DDDD

remelem szep napotok volt ma! es remelem holnap es az lesz neketek!
jo ejt!!
xoxo-Jennie mama

No comments:

Post a Comment