Sunday, July 6, 2014

5 hely

5 hely ahol szeretnek el menni meg latogatni.

huu... nem es nagyon tudom...

mindig lattom azok a szep helyek neten hogy kinaban vagy vallahol van ez a domb vagy mi es tisztara rozsaszin viragal van tele. meg tobb ilyen..

de
1. disneyland DISNEYLAND DISNEYLAAAAAAANNNNNNDDDDDD
bar melyik be csak menjuk mar!(voltam mar a LA Califorina ban)

2. Farncia orszsagba a effile tower hez(voltam mikkor 12 eves korul voltam). meg majd egyszer fashion week.(meg nem voltam egyiken se...)

3 New york!  ismet fashion week! ;) meg varsarolni de elobb hajd nyerjem meg az 5os lottot aztan mehetunk :)( soha nem voltam newyorkban se a repterejen se.)

4. olaszorsag Velence, bent a varosban meg ategner part reszen (mar voltam. 12 evesen korul.)

5. Irorsag. nem tudom mert csak szeretnek oda el menni.

es hat mert kestem a blogal

6. Budapestre szeretnek menni. haha tudom ez a leg konnyebb meg minden de szeretnek oda koltoszni meg sminkesnek dolgoszni ottan. de meg latjuk. :) mert ahogy mondtam akkarok sok gyereket es szerintem pesten nehez lenne 4 gyerekre vigyazni mikkor dolgoszok. ugy lenne jo ha nem kell dolgozni csak ott hon maradni es egesnap a kicsik el lenni meg jo dolgokat csinalni velluk meg Gabival egesnap minden nap. orolnek annak ha kell kelene nekunk dolgoszni de sajnos akkor nem lenne semmi hahah szo szerint!

No comments:

Post a Comment