Sunday, July 6, 2014

olvasol?

olvaso? mi a kedvence konyved?

igen olvasok, mostanaba nem mert alig van idom. de a kedvencem a notebook. nem reg fejestem be megint es most az jutot esemben. de szeretem to kill a mocking bird. meg bar melyik ellen hopkinstol.

amugy el keszdtem olvasni a 50 szurke arnyalat, de..... na ha vallaki vegie tudta volna olvasni akkor jo neked mert hat en nem tudtam. vallahogy nem es akkartam vegig mert elsor azt hittem hogy masabb lesz nem olyan amilyen. es elege hat hogy mondjam.... hat mint ha pronot olvasol... hah vagy vallami ilyes mi. nem tudom. azt tudom mondani hogy en bistos nem fogom el olvasni vegie meg el es raktam a konyvet ne hogy lassam se. olyan gustostallan.  jo meg ertem ha szexels akkor nem kell hogy kinos legyen vagy vallami de akkor es... nem tudom el magyarazni. csak azt tudom mondani nekem nem tetszet az a konyve es tejesen mas volt mint amit hittem. csak azert vettem es keszdetem belle mert ˝nagy˝konyv volt es mindenki mondta hu hogy ez miyen jo konyv.  oszinten nem ertem hogy most ez mert jo konyv.. ha vallaki el olvasta es szerinte jo konyv akkor bocsi de en nem annak tartom.

2 comments: