Thursday, July 3, 2014

A napod Hosszan!!!

A napo. hosszan!

na akkor keszdjuk es..

fel keltunk ellie vel ilyen 8 50 korul, es ugy keltem hogy ellie fel alt a kis agyba es mondta hogy mama maaaamaaa! es ram neszet.
oda mentem hogy koszonjek hogy ˝good morning pretty baby!˝ es fel huztam a redont es koszbe ksozontem vagy 20 sor ugyan ugy kis gyerek hangban :)
oda vittem a mi agyunkhoz es jatszutunk a hoc hoc katona meg  ride that horsey into town watch out ellie dont fall down! azt nagyon szeret it ugy nevete.  gabi meg jatsot ellievel aztan el ment a fodraz hoz,

addig ellie vellem volt a furdobben hogy csinaljam egy 2 perc sminket magamon. meg a hajam gyorsba es fel oltoszjek utana ot fel oltosztem, ... de es nehez volt mert minden ruhaja kicsi!!!!

vegre talllaltam vallamit utana meg a hajt meg csinaltam. mar eleg hoszu hogy 2 kis fonot csof tudtam csinalni.

na azutan ki hozstam hogy regelizunk. deee gabi hivot hogy csinaljak rizet neki hogy tudja vinni az nap a munkba. szoval azt csinaltam utana meg elliet ettetem.

a mosogepbe raktam a dolgot.... huuu... most jut esem be..... azota meg bent vannak a ruhak... ahhhhh

na mindegy most mar majd holnap meg oldom.

na igen es elliet belle raktam a jarokaba es csinaltam kavet magamnak es Gabi a hogy csinalt vallamit a konyokelvel meg utote a poharat es minden hova ment... plus meg itta minden tejet.. szoval . na... reggeliszni csak a fel kave vagyis 1/4  ittam ettem.
es el mosagatam. de mondanam nem volt tul jo a reggelem es csak sirni akkartam... :(

utana ellie es nyugos volt... de adtam neki a kis tapszeret es el aldut. adig en es visza mentem piheni mert azt gondoltam hogy csak kenne nekem es mert nem voltam tul jo. de esre vettem a video kell fel rakni. szoval azt keszdtem, aztan aldutam

anya haza jot es hozot kajat ettem es nesztem a SHAYTARDS haha imadom oket es nem nem azert akkarok sok gyereket ha nem mindig es akkartam sokat. mindig mikkor kicsi voltam vittem magamal mindig 4 5 6 jatek babat egyszere hogy ok a gyerekiem es olyan hiztit le tudtam vagni ha apam nem engedte hogy vigyem mind magamal. anya hat o meg sokta es inkabb csak segitet es fogot vagy 3 ˝gyerek˝anyam a leg jobb anya volt. meg most es.
emlekszek hogy mom az m betu vel van vagy mama vagy mommy es neki a marianna  m el keszdoik es mondom magamban hogy huuuu de jo mint ha neki ez let volna a osrsa hogy anya legyen mer m m ohhh aztan somaru voltam hogy ez en nevem j vel keszdodik.... na hat haha :)

okay visza a napra, vlogoltam mentem nagymama hoz, es ettunk egy kis afonya sutit. ellie jol ossze fogdoszta meg ossze iszelte haha  de MINDENHOL! csereltem a pelenkajat es meg ott es volt egy kicsi de hogy hogy? ot kell kerdeszni :)

aztan neki altunk keten ellievel hogy a szekrenyejet csinaljuk ,meg hogy a nagyobb ruhat rakjuk ki es neztem hogy oh ezek meg nagyok mert 1 eves vagy 1 1/2 evesnek vallok... es kebzeld..... bele fer a gyerek igy most mar azok lesznek rajat ghahaha :) ohhh a kis husosom!!!

utana ajt jot baratnom vivi es beszelgetunk jatszot ellievel. neki es nem sokara... (febuarba) lesz egy kicsi mar ugy varjuk!

meg segitet meg furdetni meg aztan jo volt ez a este mert furdes utana evet ellie es rogton el aldut ez ilyen fel 8 8 kor volt, es meg MINDIG alszik :) ugy orulok! es most van10 ora.


meg most vegre fel ment a videok. es neteszek egy kicsit es arra gondoltok mert 1 ket 5 neszo mondta mert nincs ˝rajongo˝oldal.... hat nem szeretem az a so mert hat nem vagyon hires csak egy olyan vallaki aki csinal videot a szobamban es fel rakom a netre.... deee azert meg egy ilyen kerdesz kaptam ma es el gondolkosztam rajta... es lehet hogy csak meg csinalom... hogy csinalok ujat es ki torlok mindenkit kiveve a csaladom meg ilyenek tudod aki nem neszi a videok. :) es mindeki aki a videok hoz kapcsolat oda irnyitom oket... ha nem tul nagy baj.... de meg nem tudom.... lehet ez egy video tema lesz mert nem tudom neszitek a blog vagy sem? amugy nem csak youtubeon lehet irni hanem itt es itt lent... ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ lattod ott haha

na jo ejet mindekinek!!!!!!!!

xoxo Jennie mama

No comments:

Post a Comment