Tuesday, July 1, 2014

30 napos kihivasok?! uj tervem.

Szia mindenki ujra el keszdem blog-olni!
tudom tudom... hanysor fogom el keszdeni meg minden ilyesmi mindig igerek csak tudod faradt vagyok meg alig van idom tenyleg!

szoval nem igerek semmit csak szeretnem meg osztani velletek hogy ma el dontetem hogy csinalok egy par 30 napos challenget. es hatha nem csak 30 nap hanem mostantol egy eveig es tobb. de azert orlnek ha meg holnap ee be tartom haha.

na miellot keszedem itt a challengemet, el szeretnem mondani hogy minden csutortokon lesz egy xoutube video. ugy vettem esre magamon hogy konnyeb nekem ha csak egy videok vannak a heten.
es igy csutortok lesz. de neha kedden es elosor meg probalom hogy tenyleg minden het 1 es ha sikerul keszedk 2 ok :)
de viszont, a Kecskemetiek csatornara mindennapos vlog lesz holnap lesz az elso. de azt se igerem meg hogy mindnap csak meg probalom.
itten meg mindenapos blog bejegyes de ahogy mondtam nem igerek hanem meg probalom!!!!
a maisk challange az instagramre minden nap 1 kep. lehet tobb de azert 1 nel fogok tartani. :)
meg tornazni fogok es minden nap. vagy es le toltetem pinterestrol hogy mit kell csinalni naponta es igy csinalom. mikkor mondja pihen akkor pihenek ha nem akkor nem :)
meg csinalok egy olyan 30 napos kihivas ami   :   30 day marriage challenge  (30 napos haszasagi kivhivas.
es ezt es pinterestrol szedtem. csak azert akkartam csinalni mert ugy lattom hogy jok a dolgok es minden napra van vallami. es neha jo ha le irom es olvasok egyet egy nap hogy mit kellene hogy nem 100 dolgo csinalok 1 nap hanem minden nap egyet.

es az utoso kihivas az hogy egessegesebben egyek mindenap. de ez majd csak 6 vagy 7 diken keszdodik nallam mert akkor megyunk be varsarolni. haha addig itt hon meg kell enni a sutitk :P


na tudom hogy mindig csak egy egy kihivast kell csinalni de azert en most tobbet, mert mas katergoriaban van.

a blogok amugy este lesznek fent mert nem akkarok idot elvenni ellietol sose, (egyutt tornazunk, o a kis 9 kilo sulyszom :) )

es a video keszites meg mikkor alszik csinalom meg es a editalni az es csak este.
a vlogok meg az napi a mit le videosztam az masnap nektek megy fel mikkor ellie az elso szundia van .

na akkor remelem le tistastam mindent.
ha nem es vannak kerdeszek akkor irjatok le nekem es kerdeszjetek meg batran!!!
ja es a foto.. :
fel raktam facebookra ma... na igen el mondom nektek egy kis storyit amit ma tortent miellot kesdunk..

hat gabi ugy fel idegesitet... hahah ne dehogy!!! soha nem csinalnek ilyenet se semmi koszel hosza nem bantanam meg soha!

ma csinaltunk a Feleseg sminkel a ferjet! :)
mert igyen 5000 neszetcseg volt a ferjem sminkel tagre!
csutortok lesz fent!!! alig varom! de azert az meg titok hogy mi es a smink :)
na..



okay keszdjuk hosza!!!


Mondjal par atlagos dolgok magadrol.
hat en csak 5 dolgok fogom nektek mondani

1.   anya vagyok
2. ferjnel vagyok
3. youtube videok keszitek
4.  nagyon csajos vagyok : szeretem a smink a cipok a ruhak cilly villy dolgok
5. alandoan pakolok.


neha rovid blogok lesznek de majd lesznek hoszuk es :)

remelem jo napatok volt ma!
jo ejt mindenkinek!!

No comments:

Post a Comment