Wednesday, October 16, 2013

ELLIE!!!

Sziastok!!

tudom nem voltam egy darabig fent itt a blogon se youtubeon. de azert mert 1 het es 1 nap ez ellot 
meg szuletet a kis cupcakeom :D

Kecskeméti Elizabeth  
3500 gram
56 centi 
este 6:55 
october 8 2013
es tokelets!


facebookon meg instagramon fel raktam kepeket a kis Ellie bellie rol :D

majd jovo heten lesz rola video. :)

azt szeretnem irni most ebben a blogon amit nagyablo fogok a videoban. persze tobbet mondok a videoban de addig es itt es irok egy kicsit nektek.

ugy volt hogy mar 39 hetes voltam hetfon es mar keszdet egy kicsit fajni nekem a hasam aa olyan mint a hogy sokot mindig mikkor be mentem a korhazba. es ezzel a tudatal nem akkartam be menni. masnap reggel october 8, del utan ilyen fel 3 fele ertunk a korhazba mert anyukamnak a ferje mondta hivjunk mentot ha vannak fajasok ami olyan 5 percenkent jon. es ugy es volt csak ugy voltam velle nem faj az ugy hogy na menni kell..

mindegy az a lenyeg a mentok mondtak nem fogok szulni az nap. de mikkor be jot az orvos azt mondta meg jo hogy mamam fel hivta a mentot mikkor hivta es be jottuk mert ha ki akkartam volna varni a magzat viz akkor soha nem ertunk volna be.
mert repeszteni kellet.

na ello  lettem kezitve....
utana burok repestes es mondta a doki hogy most mar surosbben jonni fog a fajasok es erosebben. hat ugy volt de meg mindig nem volt ugy hogy ohhhh de faj meg hallok ha nem azt hittem roszabb lesz.

utana mondtam anyanak hogy kerek gazt mert mar faj es ha sokaig fog ez tartani nem lez erom nyomni. szoval kertunk de semmire vallo volt. szoval kertem epiduralt. be jottek hogy csinaljak. de varjal.
tul sruon jott a fajas es nem jo helyen szurta be. nem tudta belle rakni a tu szoval igy semmi gyoszert kaptam.  mondta meg probal mas helyen szurni de nem bistos hogy addig hatni fog a gyoszer ha ad mert nagyon suron jon a fajas es akkor nem sok van meg hatra. en meg mondtam hogy ezzel kellet volna keszdeni hogy nem sokara szulok mert akkor nem kertem volna semmit se! 
de mindegy mondtam ki ne tallaja hogy megint meg szur.

igy el ment es nem kaptam semmi fajdalam csilapito. de nem es baj mert radasul nem fajt ugy mint amit gondltam.

utana egy kis ido mulva szolok anyanak hogy figyel mar szoljal nekik jóhogy a wcre kell mennem... de gyorsan mert mindjar ki jon... nem  a pisi... hanem a masik...

es mondta a no hogy csak ugy erzem nem kell mennem. de ha nyomni kell szoljak.
hat mondtam mar vagy 3 4 fajasnal nyomok. es a orvos mondta jo meg nez hogy milyen es hogy nyomok. es mondta oh ha jolvan 5 fajas mulva szoljak...

a 4 dik nal be jott kerdeszte na hanyadik volt mar. mondom 4 de most jon az 5 
le vettek a takarot es mondtak na kezdunk hoza akkor mert itt van a kis haja...


hat meg mondanam. tenyleg nem fajt ugy a hogy gondoltam volna meg a hogy mindenki meseli.


na majd irok tobbet mikkor tudok.
deeee ha van aki most terhes, mikkor mentek szulni inkabb birjatok ki gaz meg sruas nekul. mert utana sokal jobban szenvedel mint koszbe. a gaz tenyleg nem csinal semmit.

azert mondtam  ezt mert nekem fajt a fejem de ugy hogy azt hittem jobb lenne ha meg olom maggam. annyira rosz volt. es meg mindig nem vagyok jol. de azert 100 sor jobban mint ami voltam. mondtak 3 hetig es tarthat. es pihenni kell meg inni sokat. szoval most azt csinalom.

ha jobban leszek jovo het akkor csinalok videot velle :D

addig es koszonom mindenkitol a jo kivansagot meg mindet!!!!!




1 comment: