Monday, October 28, 2013

fardatsag

Sziastok.

hat tudom par napja nem vagyok 
remelem el neszitek nekem meg egy par hetig. mert meg nincen meg a routin meg nagyon fardat vagyok mostanaba, :)

de annyira hogy ettem sult krumplit es meg akkartam sosni de inkabb veleten cukort raktam... 

most es aludnam kellene vagyis lehetne mert anya msr itt hon van es mondta segit addig alzok egyet. 
most evet es anya bufizi :)


a szoptatas megy... vagyis meg probaljuk. de csak jo mert mar mindjar 4 kilo!!!

3 es fel el szuletet fogyot 3 20 ra most meg mindjar 4 kilo!!!!! :))


sokat not de mar nem szeret aludni inkabb sikit a semmi miatt. 

nem tudom mi a baj velle de tudom hogy egy kicsit beteg vagy a hasa faj vagy meg fazot egy picit mert 
hanyt tegnap... de totalra! de ma nem. szoval javul! :)

na tudom nem hoszu ez a blog de nagyon fardat vagyok. 
esss azt szerenem mondani hogy youtubeon a halloweeni sminkek csinaltam 4 et miellot Ellie szuletet es nem volt idom fel tolteni. csak most. szoval most azokat toltom. es utana uj videok lesznek. 


na sziiiaaa stok

Xoxo Jennie mama

No comments:

Post a Comment