Monday, October 21, 2013

Kaki es a videorol

Sajnos 
ma nem tudok olyan sokat irni nektek. mert hat nem sajnos mert csak jo ha alszik sokat ellie mert ugy fejlodik :)


de szinte eges nap aludt!

tegnap fajt neki a hasa. de ma jobban van.

este 8 kor evet aztan megint 11 kor. azutan csak 5 utana 8  meg megint fel 10.

aztan megint 1 ora. es azota csak alszik a kis draga.

gondolom nem sokara fog fel kelni azert es gyorsan irom a blogot!

mert meg az angol blogom es meg kell irnam.


de ma a hogy ilyen sokat aludt neztem egy filmet meg en es aludtam egy jot :)

ma volt neki olyan kaki ami mar ki akadtam mert azt se tudtam mi hogy kell le venni rola mert tiszta szaros volt a ruhaja es nem akkartam a hajaba kenne.

szoval ajt hitam nagymamamat hogy sisejen mert segiteni kell!

abba a pillanatba jott es segitet en meg majdnem sirok mert el keszdet pisilni es szoval az eges pelenkaszo tiszta pisi me kaki meg  meg Ellie es.

jaaaaj de meg oldtodta nagymama.

aztan sejtalat velle itt a szobaban es en hamarabb el aludtam mint a kicsi.

Gabi nem reg jott haza most keszd neki alni fozni. azt mondta nekem meg 4 hetig mindent meg csinal de utana... :) nekem kell. nem es baj az :) sokat segit o a babaval es :)



ohhh meg el dontotem hogy a video ami lesz nem mutataom Elliet benne vegig... facebookon meg instagramon van kep rola es az szerintem boven eleg.

mert kapok neha olyan uzent ami nekem nem ttszik es jo nem hize hogy bar ki el rabolja.. de ne... azert.... nem olyan jok voltak az uszenet. es igy nem szeretnem muttatani.... mindig a videoban. egyet csinalok velle  es az es nem sokaig muttatom.
remelem meg ertitek 


xoxo
Jennie

No comments:

Post a Comment