Tuesday, October 1, 2013

butorok!!

ohhh vegre October.!
azt jelenti hogy meg 14 nap kb es itt lesz a kis  cupcake!!

mar ugy varom! :))

bocsi hogy tegnap nem irtam de mire haza ertem mar 11 elmult
mert oda ajt voltunk a haznal es fel raktuk a fugyont meg a szekrenyt es a komod! olyan jol nesz ki hogy ahhhh :)


ma elvileg Gabi ossze akkarja rakni az agy meg a ket ejeli szekrenyt ma este csak az a baj hogy keson jon haza. de hat o tudja. :)
en meg a kis agyat akkartam ossze rakni de mondta az meg ra er.. haha ferfiak :)

mar szep lassan bent lehetunk mert megy a futes. vagyis mukodik :D  es meg mondanam nagyon jo a padlo futes!!! :D

meg ma festenek remelem ez az utoso nap hogy festenek ott. mert hat hiaba nekem nem szabana, ugy erzem ha nem megyek festeni ma ez ajtot anyanal vagy a furdobe vagy az ablak akkor soha leszunk kesz...
mert meg az utan jonn a padlo a tobbi resz a haznak.
de kerestbe rakom a ujam hogy hatha a hetvegen koltoszhetunk meg ehetunk alma retes :)

meg serintem hogy cupcake nem akkar most jonni lehet hogy tenyleg bent marad meg ez a 14 nap. 
meg amugy nem banam de megis ugy szeretnem mar lattni hogy hogy neszki!! 

es akkik mondtak hogy majd ha meg lesz a kicsi mutatsak egy kepet magamrol meg gabirol mikkor kicsik voltunk hat nem fogom tudni mert nincsenek sok kepek Gabirol.  ha van vallami akkor el kerem anyosomtol de nem biszos hogy lesz.
de ha igen akkor muttatom :D


ma reggel ugy meg kivantam a pallacsintat... szoval ki sutetem jo sokat es harmat ettem bellole.. :/ haha.
nem baj legalabb ettem :D
 na most mar lassan megyek oltoszok es vasalok vagy a haz hoz megyek nem tudom meilyek meg. :D

sok sok oleles az en gepemtol a tiedig!!

xoxo
Jennie

No comments:

Post a Comment