Friday, October 4, 2013

ki rugtam magam!

Na en ki rugom magam ebbol a blog irasokbol. :/ 
nem nehez meg irni mert tenyleg van mit amit tudnek meselni de az a baj hogy ido!!!   IDOM nincsen!! :/ haha es majd ha meg jonn a cupcake akkor meg tenyleg nem lesz idom! 

vallamit ki tallalok. hogy egy ebrestot rakok a telomra hogy mindenap juttasan esembe hogy egy fel oratt irjak mar vallamit nektek mert tenyleg olyan husegesen nezsitek a blogom es ahogy mondjatok tetszik es nektek :)

es azert hogy nem csinalok videot mindenap igy benne lesztek a korbe es tudni fogjatok hogy mi van mindenap. de nagyon sajnalom mar elore hogy ilyen heybe hoba irok.. :(


de de mar elkeszdem nektek a blog mert mar 3 4 nap nem irtam es sok minden tortent azota!!

1 az hogy szerda mentunk NST re anyosamal. meg ugy volt hogy akkor a 38 hetes ultra hangot akkartak hogy csinaljuk de utana azt mondtak nem kell. kicsit sajnaltam mert 32 hetes voltam mikkor utojara lattam a kicsit. mert 37 hetesen nem mutotak meg nekem mikkor oda bent voltam de akkor es volt ultra hang. 
na mindegy meg csak 10 nap es itt lesz :) ha nem hordom tul de ha igen akkor nem baj mert akkor legalabb no es bisztonsagba van, csak nem akkarok be fekudni...  

es mar alig varom mert mar bar hogyan es fekszek ullok allok setalok barmit amit csinalok a labat a bal oldalon a bordamallat ugy nyom hogy bistos be kekulne ha kivul lenne.... meg nem csak nyom hanem rug. es nem az hogy neze anya egy szer rugok odad ha nem vagy 5 6 sor egy mas utan jo erosen. haha

oh meg este vannak fajasim de nem nagyok. de azert vannak egy par de mar reggel vagy nappal semmi se.. 


holnap es el kell mennem NSTre megint... elvileg 2 szer egy heten kell mennem mostmar. es radasul 6 kor kell kellnem mert 7 kor indulunk. ok nekem nem kell egy ora hogy el keszitcsem magam de azert reggelit kell csinalnam meg fel es kell kelnem :)

es tallan majd meg latjuk milyen kedvunk van lehet hogy megyunk a mihaynapi varsara utana. anyosamal megyek meg tallan el jon sogornom, de nem bistos mert o es most beteg. :/ ahh ez a ido jaras. 

azert se banom hogy meg bent marad meg egy kicsit cupcake mert hideg van. de azert nekem nincsen olyan kabatom ami ram vallo mostmar mert tul nagy a hasam. es a mamae nagy ram... de hat musaj hordanam. 
jaaa es mar ugy viszket a hasam hogy csak na mert mar nagyon nyulik a bor. es igen sajnos de vannak egy par csikok, de kerestapamnak a baratnoje mondta hogy nagyon kicsik es lehet hogy azok nem es csikok hanem ilyen hajsal er vagy hogy hivjak el felejtetem.. na mindegy. az a lenyeg hogy lehet el mulik de ha nem akkor se baj mert meg nem olyan hogy huuuuuuu jo sok es oriasik!! de hat azert van egy par.. :(


es a haz... na lehet hogy mar vasarnap koltoszes lesz vagy hetfon.. vagy nem tudom. haha mert holnap rakjak a laminalt a folyoson meg napaliba meg konyhaba. es alitolag ha az le van rakva akkor mar koltoszhetunk :) szoval remelem holnap ugy es lesz :)

1 szer voltam a mihay varsarnal de nem es neztem annyira szet mert Gabival foglakosztam meg ettem jo finom epert :) meg hat csak egy sorba neztem . szoval nem es nagyon tudom mi van ott. de mondtam Gabinak nem veszek semmit... de azert.. :) na nobol vagyok es o es tudja :DDD  meg gondolta nem mondtam tul komolyan :)


el mentem aludni most mar mert ha nem akkor holnap nem fogok tudni fel kellni!!! 
sok millio oleles tolem nektek!! 
xoxo
fardat Jennie

No comments:

Post a Comment