Friday, September 27, 2013

furdo szoba!

Sziastok!

ohhhh hat tudom hogy mindig mondom az en ferjem olyan jo meg imadom meg milyen ugyes. de hat tenyleg az :)

tegnap este meg ma csinalta a furdo szoba szekrenyt meg mindt fel furt  meg anyukameknak a furdojet es fel furt dolgot meg a furdoszoba szekrenyt csinalta nekik es :)

olyan jol nesz ki a furdunk hiaba kicsi meg es olyan jo!! :)

majd holnap le fotoszom es fel rakom ide meg instagramre :)

meg elvileg holnap megyunk ajt porszivoszni  mert poros a beton es nem lehet le rakni a laminalt amig nem fel porszivosva, es Gabi meg a mi szobankba le rakja a laminalt padlot :) yay de jo mindjar keszen vagyunk vagyis a mi szobanak mindjar keszen van :)

meg oh megyunk mamaval takaritani az ablak ott nallunk.

ma jo sokat vasaltam, mert mikkor ki mostuk a kis cupcakenak a ruhat ki kell vasalni hogy jobban fertoltlenitcsuk. es igy ki vasaltam jo sok mindent ma :) 
meg hat fel toltetem egy videot meg ettem es egy kicsit most mar nehez ott ulni az aztalnal enni vallamit vagy csak ott ulni. feszul a hasam es olyan mint ha ki akkarna jonni most mar de meg se jonn... azert remelem nem sokara fog jonni a kis cupcake :)

na el mentem mert megint el fardatam es Gabinak es kell a szamito gep :)

sok oleles az en gepem tol a tiedig!
xoxo
Jennie

No comments:

Post a Comment