Sunday, September 29, 2013

alma szedes meg padlo lerakas!

Tegnap nagyon jo volt! elmentunk almat szedni!!

hat ellote vasaltam kis ruhakat. utana indultunk derecskere az alma szedesre.. es remelemem meg hetvegen tudok menni mert enni akarok olyan jo finom almas retes!!! de ha nem tudok mert tallan be indul a szules hat akkor nem baj mert az csak jobb lenne :)

mar keszd lefele menni a hasam es elvileg az azt jellenti hogy helyeskedik ahova kell menni hogy ki tudjan majd jonni.

hallotam sok mindent hogy hogyan inditcsukbe a szules itthoni modszerekel... de hat.. nem nagyon jonek be szoval ki varom. jon mikkor jonni akkar. :)
csak remelkedek benne hogy hamar mert mar nehez. de hat ha vizem vegig 40 hetig akkor se lesz semmi baj. az meg belefer :)

  na igen szoval tegnap hogy oda voltunk almat szedni nem csinaltuk a padlot. igy Gabi ajt ment ma es le rakta a mi szobankba :))  nagyyon jol nez ki es radasul meg soha nem csinalt ilyenet!! :) a hoz kepes olyan mint ha szak ember csinalta volna meg! :)


 
aposom meg sorgorom egitetek Gabinak.
meg mondanam nagyo ugyesek :)

szoval a mi szbank kesz. csak holnap a sego lecet kell fel rakni es utana varni hogy a tobbi resz a haznak kesz legyen mar.  remelem hogy hamar kesz lez mert mar pakolnek ajt es ki. :)
szeretek mamamnal lenni csak kicsi a szoba nincs hely semminek. szoval jobb lesz az ha ajt koltoszunk. es most mar hogy mindenki mondja a heten szulni fogok. oruloneknei csak most meg nem merek mert mi lesz ha nem tudjak be fejeszni ahazat mire kellene...



ahh mindegy nem idegesitem magam ezzel. inkabb nezjetek egy par kepet amit csinaltunk ott az alma szedsnel. ja meg vettunk 5 literes alma levet 1500 er es nincs tartositoszer se cukor benne es naaaagyon finom!! :)


ohh mg miellot meg ijetek.. nem voltam ki sminkelve egyjaltallan csak hidratalo krem volt rajtam.   igen ki megyek az utcan smink nekul. folleg ha beteg vagyok. de ha nem vagyok akkor es. :)

meg meg mindig beteg vagyok. :/  
na itt egy jo par kep :D


















szep almokat mindenkinek!!
xoxo 
Jennie

1 comment:

  1. Szépen haladtok, nagyon szép lesz a ház. És Te is szép vagy nyugi, hibátlan a bőröd, nem kell oda mindig alapozó. :) Cukik vagytok együtt. :)

    ReplyDelete