Wednesday, September 25, 2013

langos eves

NA mar lassan visza sokatom magam ehez a minden napi blogolas hoz :)

de nem tudom, hogy akkarjatok tudni vagy olvasni minden nap hogy mi tortent vagy hogy minden nap vallamit irjak vagy csak 1 szer  vagy par sor egy heten? szoljatok hpgy ti hogy gondoljatok mert nem akkarom tulzasba vinni hogy ha nem es erdekel titeket akkor nem irom haha :)


HUU ma alig pihentem maskaltam a ket haz koszt eges nap elegge el vagyok faradva. meg a kicsi cupcake es nyom ossze vissza engem de nem baj mert mindjar ki jon es akkor soha nem fogom eresni hogy hogy moszog oda bent meg hogy tudom bisztonsagban van ott. meg lehet hianyoszni fog nekem a nagy hasam.. de legalabb ha ide kint van akkor lattom a szep kis arcat meg ossze vissza puszilhatom!!! meg olelgethetem :)  mar nagyon varom!! hat minden ki itt hon es annyira varja ot :)

ma be alitotak az ajtot meg a viz boilert haha mert tegnap ahogy be alitotak ugy volt hogy azt hittuk hogy alva kell de van fekvo boiler hat na olyanat vettunk mert nem szolt a boltba a elado hogy fekvo nem alo.. na mindegy az a lenyeg hogy ujat kellet venni hogy alo legyen mert csak az fer oda es tegnap minden hol folyt a viz mert a fekvo boiler alva raktuk es az nem szabad haha szoval tizta viz minden..
de mar ma ra meg sarat es az ajtot csinaltak meg azt. aztan holnap meg meg nem tudom mit csinalnak de nem tul sokat gondolom.. szoval igy szerintem nem es hetvegen fogunk be koltoszni hanem majd jovo heten vagy az utan... 

ahh mar mindegy nekem csak legyen mar kez. mert mar pakolnek be a szobaba meg csinalnam cupcakenak az agyat. :)

ohh meg ma ettem 1 es fel langost!! Gabi meg csinalta nekem es ohhhhh de finom volt! mindjar megyek es ezek egy kis pizzat mert azt es sutot a kis draga ferjem :))

most eppen toltok fel vidot tudom mar keso van de mar csak 2 van ezutan es utana jon az uj videok.

remelem tetszeni fog! :)

xoxo
Jennie

No comments:

Post a Comment