Thursday, September 12, 2013

AHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

Szia mindenki.
ohh tudom nem irtam egy blogot se se videot mar egy jo ideje. mert a video eges heten a mult hetrol nem engetet hogy fel tolcsek fel youtubeon sajnos de filmestem szoval van anyag!! :)
azt fogom tolteni most mar ameg lehet utana csinalok uj videot :)

sok minden volt. mentunk eskovore, meg eljegysesre. beteg es letem mert szerintem meg fastam. meg most nincs sok kedvem semmi hez oszinten... mert faj a hatam meg a hasam aja... meg a terdem... meg mint ha a torkomba lenne vallami kaja de koszbe nincs. nem tudok aludni sajnos.. vagyis alig tudok.
es mar ki vagyok magamtol es haha. jo lenne egy par napot csak aludni. de nem tudok! 

Meg nagyon varom mar a kis cupcakeom ot!! de tudom meg van ido hogy jojen meg job es ha bent marad egy darabig mert meg nincs kesz a haz.. pedig ugy let mondva hogy szeptember ellejen be tudjunk koltoszni de hat sehol se tartunk... :(

meg mindig csempesznek... utana elvileg jon a festes utana a padlo le rakas. meg az ajtok... es jovoheten jon a kazan. en ugy gondoltam hogy mikkor meg van a kazan akor mar az nap vagy egy par nap utan tudjunk koltoszni de hat.... ezek szerint nem nagyon. meg az es ideges voltam meg meg mindig e miatt.utana meg rendeltem a pelenkak.. de ki derult nem olyanak amit akkartam hanem kek barna meg zoldet es fekete akkartak kuildeni nekem es kerdesztem olyan a mit rendeltem nincs vagy hogy? mert az oldalan meg van es mondtak azok nincsenek most mar hanem minden 2 3 het jon uj aru...

szoval en amugy se vagyok tul turelmes es lehet nincs es 2 3 het mert lehet 4 es.. de annyi meg nincs hogy jojen a pelenka! haha hamarabb kellene meg nem es azt amit rendeltem... szoval mondtam hohy inkabb nem kerem mert igy nem lesz jo nincs es 1 rozsaszin es mind fius hat azt meg hogy adjam egy kis hercsegnore mikkor mar mindene mar rozsaszin meg lanyos.

utana nesztem egy par masik helyen neten. es ami volt a boltba amit meseltem a multkor. hat az ott volt de legalabb ez alithatos. szoval ez jo 3 kilo ig 18 kiloig. vagy amig nem .szoba tiszta.
szoval rendeltem 3 pelenka 3 plus betet meg egy papir tekercsk bete. es kaptam emailt toluk es elvileg holnap postasjak szoval hat ha holnap meg jon es ha nem akkor lehet hetfon..

sajnos draga volt vagyis lesz de szerintem meg eri mert nem kell venni el dobhatos pelenka. es igy nem es kell agodnam hogy most ki utes lesz vagy mi mert bambuz termesetes anyagbol vannak.


.






ezek a pelenkak amit rendeltem es  5790 forint db deeee jok.hamarosan szardadnak sokat szivnak. keszel es moshato nem csak gepel.
meg rendeltem 3 betet meg plusba szoval olyan mint ha 6 pelenka lenne nem csak 3.
es sok penz hogy csak ki probaljuk. de ha tenyleg annyira jo mint mondjak meg hizek akkor lehet gyutok egy kis penz es meg veszem a csomag. ami azt hiszem 56.900 de benne van 10 pelenka meg plus 3 betet pelenkaso zsak meg papir betet.  de majd meg latjuk hogy milyenek lesznek de szerintem be jon ez. ugy erzem meg csak jobb a kicsinek. es inkabb en sznvedek egy kicsit a mosasal mind hat neki vallami baja legyen mert nem kenylemes meg ha iritalja meg ki folyik igy ha olyan mit amit mondank meg lattam mar ellobe es azert nem nagyon sajnalom ki adni a penz ra.. es ha meg tehetem akkor inkabb igy csinalom. meg Gabi es belle ment ebbe mert o es tudja hogy jobb lesz a cupcakenak:) es ha bele gondols... olcsobb igy mint a el dobhatos pelenkak.. csak egyszerre nem ollcsobb de majd az lesz. mert mi a paoers 5000 1 csomag ami jo medig? es utana mindig mas meret kell ki tudja menni kell beleoe ha ajt azik vagy ha a kaki ki folyik a hatara. fujjjj. ezekbol nem tud mert a soros d nem ugy soros hogy faj vagy vallami csak fog es nem hagy nyomat a babara. na mostmar megyek pihenek meg remelem nem unatkosztatok a pelenka beszelgetes tol. :)
soook oleles az en gepemtol a tiedig!

xoxo
Jennie


No comments:

Post a Comment