Tuesday, September 24, 2013

haza ertem!

Szia mindenki!

hat penteken kerultemt a korhazba mert fajt a hasam es be vittek mentovel. es ki derult hogy szulesi fajasok vannak nekem, joslo fajas vagy hogy hivjak. na az volt a lenyeg hogy ez volt szoval bent kellet maradnam mert ha jot volna a baba akkor keznel legyek.

de sajnos nem akkart ki jonni a kis cupcake. pedig johetne mert mar eleg nagy mindene meg van mindjar 3 kilo a kis babam :)

alig varom hogy lassam a kis arcat :)

tegnap haza engedtek engem del utan, es haza ertem csak pihentem. meg hat egy jot furdotem.

de tegnap erestem vallami nincsen rendbe mert keszdet fajni a torkom meg folyt az orom. es hat igen fel keltem ma reggel hogy nagyon be van dagatva a torkom meg fajt mikkor beszeltem. meg folyik az orom meg faj a fejem szerencere nem vagyok lazas.

meg mondanam nektek hogy ne nagyon menjetek majd korhazba ha nem vagy bistos hogy szulni fogol az nap mert a szulo szoba szep meg a gyerek agyas szoba es de lent az ostalyba hat az vallami nagyon rosz egy apolo no se kedves mikkor fent a szulo szobaba mindeki volt meg az estiek es nagyon aranyos voltak. de az ostalyba egy se. a wc veres meg pisis a fold, aztan a zuhany es veres. jo nem mindig a korhaz se a takarito tehetnek rola de azert jobban oda figyelhetnek...
jaj mondhatnek sok minden hogy mennyire nem volt jo meg nem szeretem. de inkabb nem mondok.

annyi jo volt ebbol az hogy tallakoztam nagyon de naygon aranyos nokel oda bent. :)



Sokat beszeltunk, meseltunk nevetunk :) nagyon kedvesek tenyleg csak ok miatt maradtam volna meg bent :)

de hat megis csak akkartam haza jonni. 
aki a feketeben (patti) neki kis fiu lesz,
rozsaszinbe(nikki) segeny tul hordtam mar 2 hete es csak nem akkar jonni a kis lanya.
aki narancssargaba van (zike) neki hetfon szulet meg a kis fia nagyon cuki :)
es aki lilaba van(mariann) neki es kis lanya lesz de o es mar 1 het tul hordja.
remelem hamar es konnyen meg szulnek!!

de tenyleg azt kivanom mindenkinek hogy ha kerulsz korhazba mert babat varol vagy ha veletlen beteg vagy akkor hogy ilyen jo kedves emberekel tallakoszjatok mert tenyleg jobban gyogitanak mint az orvosok meg jobban erzed magad amig ott vagy! kicsit szomaru voltam hogy el mentem de azert ido volt haza menni :)
alig varom hogy gabi haza erjen mindjar itt hon lesz!!

de hat addig es pihenni fogok mert megint faj a hatam. szoval le fekszek egy kicsit most mar.  nem sokara fent lesz az ugy videom. majdnem 20 perces de csak azerte mert el mondom a dolgokat ami volt oda bent.

xoxo
meg egybe vagyok de nagyon varom a kis cupcakeot

Jennie 


No comments:

Post a Comment