Thursday, September 19, 2013

NST meg fal festek

Sziastok :)
igen ma mentunk megint varsarolni megint meg tegnap es. deeeee ugy mentunk hogy joepapa nagymama anya meg en. 
Gabi dolgoszot. de nem baj mert nem a szobaba vettunk dolgokat hanem kajat vettunk ma festeket meg radasul holnap es megyunk venni festeket mert hat.... a szobank le le festve. es ok nem rosz a szin de nagyon nem az amit a doboszon volt. meg nem es megy az agy takaro hoz se fugonyunk hez...
es amit akkarok festeket az 12000 bol ki jon mert kell egy feher reteg hogy el takarja ezt a narancs sarga es utana a szep festekra. de most mar nem lesz lesz hanem csak feher lesz. es inkabb feher legyen mint ezt az  orult narancs sarga. fuj nekem nem jo.  jo lenne ha azt akkartam volna de nem azt akkartam nem es gondoltam hogy olyan lesz. ugh. :/ de anya mondta meg veszi nekunk a feher festek e igy holnap erte megyunk es ki festjuk feherel. utana holnap utan lehet le rakni a padlot. vagy laminalt nem tudom hogy hivjak. mindegy ertitek a foldet :)


es a hogy paran lattatok a 36 hetes videom mutatom a pelekakat. meg rendeltem es 2 nap mulva ide erkeszet kuildtek egy sms hogy 15 tol 18 ig kuildik es ugy es volt :)   


innen rendeltem a tarka-barka.hu tol


ohh meg most mar minden szerdan  el kell mennem nst re adig amig meg nem szuletik a baba. csak az a baj azzal hogy a draga kis cupcakeom nem szereti. mert ram rakjak egy halgato akkarmi hogy halljak a sziv hangjat. es neki az nem tetszik szoval teljesen el bujik tole fel nyomja magat a bordam allat meg a masik oldalra megy. ugy sajnaltam a kicsit mert a no mondta fel kell kelteni de hiaba mondtam neki hogy nem alszik mert erzsem hogy ide oda megy meg nyomja magat el fele onna de megis 2 szer meg razta a haszamat de ugy hogy ha a gyerek itt kint lenne es meg rasta volna ugy vagy hanyt volna vagy agy raszkodas kapot volna. es mondta nekem a no hogy ha ezt jatszja a gyerek akkor minden nap tallalkoszhatunk..
hat en bistos nem megyek minden napra hogy razjak segyent.
meg ki se jott es mar bantjak. :(

jovoheten mikkor megyek meg mondom annak a nonek hogy engem nem erdekel ha alszik vagy sem hagyd pihenjen, es nem fel razni ot. meg radasul nekem es fajt hogy olyan erosen rasot ossze. nem vagyok hoszasokva meg o se mert soha ereste hogy vallami fel rasja vagy meg uti vagy barmi ilyes mi. 

nagyon vigyaszok ra. es most mar hogy tudom ezt csinalja meg mondom neki hoszam se erjen. majd ha akkar akkor oda megy addig nem. es nem kell fel raszni mert akkor nagyon el huzja a csikot onnan es soha fogjuk hallani. haha szerintem a koldok zinort es vitte magaval mikkor el bujt. mert azt se hallatuk. 


na ezt el kellet mondanam nektek :)
meg kivancsi vagyok hogy akinek mar van babajuk vagy most terhesek, volt nektek es ilyen baj hogy a baba nem szerete az ultra hangot se a nst sziv halgato dolog? mert vagy el bujik tole vagy meg uti hogy el menjen a keszulek. 

na el mentem most mar mert foszok egy kis riszet Gabinak hogy holnap vigye a csirkevel.

sok oleles az en gepemtol a tiedig!
xoxo
Jennie

No comments:

Post a Comment