Thursday, September 26, 2013

haznal voltam...

Ma mikkor ajt mentem a haz hoz, hat eges nap ott volttam Gabival mert szerelte a karnis meg a frudobe a zuhany csapot meg a mosdo kadlot holnap meg a tukor reszt csinalja. 

lassan de bistosan halladunk. mert nekunk nagyabol kesz a furdunk most mar a padlot kellene le rakni a mi szobanak ba es le vagni az ajtot hogy ki lehetne nyitni meg be csukni.

tudom mar keszo a bloghoz.. de csak most ertem ide a gep ele. es csak ugy hogy Gabi el ment furdodni en meg kapok par percet hogy meg irjam a blog es enni haha megyek aludni mindjar mert olyan fardat vagyok pedig majd nem delig aludtunk. 


Ohhh ugy erzem hogy nem sokara fog jonni cupcake mert feszul a hasam sokat. nem faj csak feszul meg nyom le fele. meg hat meg nyomja a tudom meg bordam. de a hogy mondtam mar.. engem nem zavar mert erzem hogy ott van es tudom hianyozni fog ez az erzes.

ja!!! meg a wc es be let alitva meg mukodik. vagyis elvileg ha minden rendeben akkor mar holnap lehet es haznalni. 

na megyek mert mar Gabi be jott :) 
Jo ejt mindenkinek!!

sok sok oleles tolem nektek!!
xoxo
jennie

2 comments:

  1. Szia!!! Nagyon szeretem olvasgatni a blogod, nagyon aranyos vagy a videóidban is!:) Remélem minél előbb be tudtok költözni:)
    Én nem a Youtube-ra hanem ide írok pár nevet, habár az Elizabet nekem is nagyon tetszik:) Régen nem annyira tetszett ez a név, de ahogyan ejted úgy gyönyörűen hangzik:) Igazából szerintem sokkal szembben néz ki "angolul" leírva meg úgy kiejtve, mint magyarul. A Stellát is lehet Ellie-nek becézni :) Ez olyan semleges név, "nemzetközi" :D A Lea is tetszik:)
    Szép hétvégét, kitartást:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szia :) oh koszonom szepen :) en es :) :) koszi a nevek :))

      Delete