Monday, August 26, 2013

az utobb 2 nap

Az utobi 2 nap csak rohantunk mindenhol!

elosor el mentunk szombaton debrecenben a kikaba es a praktikerbe,  de sokaig voltunk ott. szoval mire tudtam volna agyba bujni mar 11 volt de olyan fardat voltam hogy nem igaz. es masnap vasarnapra fel keltem 6 vagy fel 6 mert ehes voltam... aztan 9 kor indultunk be debibe megint mert mentunk varsarolni a haznak... csempet venni meg butort meg padlot ezt azt ami kell a haznak...

huuuu az eges csalad ment haha. 
ki valasttatunk mit akkarunk es menni lenne. anyaek ki szamoltak hogy mire van nekik penzjuk. es akkor meg vettek ami kellet. 
vagyis mamam vette mert igazbol az o penze de nekunk adta a hazra meg a hazat.

Gabival vettuk a szoba butorunk a kikabol, nagymamamal.
vettunk fugonyt meg valfat meg csillart :)
nekeunk nagyabbol kesz a furdo mert ot es vettunk egy lampat meg egy szekreny a hol mosjuk a keszunkket. anya meg meg vette a budit haha

de igen mar nekunk nem kell sok a szobankba es minden tiszta uj! :) 
nagyon orulok neki es nagyon jol fog ki nezni :DDD

igy mikkor ajt jonnek lattagotni a babat leg a labb latjak hogy szep es a szobank :)

de ezek miatt nem tudtam irni mert mar mikkor haza ertunk vagy keso volt vagy mar tul fardat voltam es le ragat a szemem.

ma fel toltom a 33 hetes videom :))

yay!! :) haha mar csak 49 nap van hatra! alig varom mar!!!!!

xoxo
 Jennie

2 comments:

  1. Szia nekem van 1 3 honapos hugom ès anyának is kb.ezek keletek a korházba!:)amugy nagyon szèp kismama vagy ès sokk boldogsàgot!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. szia :) ohh koszi hogy mondta most mar nem erzem magam ugy hogy nem fog ez meg az kelleni :) koszonom :)

      Delete