Thursday, June 27, 2013

104 meg 364!!!

Helloooo
Ma raktam egy uj videot amit hasznalok a hajamra. 
 
 
de nem errol akkarok beszelni.

hanem arrol hogy egy kis rosz hir van hogy a szamito gepem.. hat... be van kantanva... mindig el sotetedik es le fagy akad mindenen es nem lehet ki lepni belole... nem tudom mit csinaljak velle.. tudom hogy jobb lenne ha egy uj gepbe investalok...
a hoz meg varnam kell egy darabig.. mindig mondom Gabinak es o mondja hpgy jovo holnapba meg kapom. csak remelem ki birja a gep addig... de ha nem akkor tudni fogjatok hogy mert nem irok se toltok fel videot. de minden meg probalok tenni hogy ne maradjatok ki a korbol es mindenrol tudni fogtok!!! :)
szoval eleg a rosz hirrol.. egy kis nagyon nagyon oriasi jo hir....
 
 ma mikkor meg lattam hogy 104 neszte meg a kis blogom hat ugy orulotem!!!! hat 104 kis szivek olvasjak a blogom! tudod mennyire jo erzes nekem! el se hittem ugy hogy azt se hittem el hogy egy nap csak 1 nap allat 111 ember fel iratkoszot hoszam youtubeon! nem hiszem el!!! most mag 364 en vagytok!!! ez oriasi es soha nem gondoltam!!!! koszonom szepen mindenki tol aki neszi a blogom es aki fel van iratkosz va a csatornam hoz meg aki neszi a videom!!!!
koszonom koszonom koszonom!!!!!
 
en meg cupcake nagyon boldogok vagyunk!!!
es cupcakerol. minden rendeben van velle csak hianyzik az apja mert Tokajba van mert dolgoszni kellet menni. Langosat csinal. ha latjatok akkor koszonjetek be neki!!
 
es a pelenkazo taska! majd jovo holnap hoszjak :D
 de nem az lesz amit ide tetem mert mar nem es gyaratjak most mar. szova nem tudom mert van fent az oldalan..
szoval ajt kuildtek nekem egy kepet ha tallan ez kellene...
 
 
es igen mondtam mert ez es olyan kis cuki!!!! 
 
 
 
 igy neszki :) meg mindig roszaszin es cupcakeos!!! 

nagyon orulok es nagyon varjuk mar de akik hozjak oket jobban varjuk 1000 el!!

most mar megyek miellot a gepen nem engedi hogy ki rakjam ezt a postot! remelem sikerul!!! 

rosz szamito gep de cupcakeos pelenkaso taska
xoxo 
jennie <3
 

No comments:

Post a Comment