Thursday, June 6, 2013

figyelem figyelem nagyon nagy hir a Kecskemétiekrol!!!

     Sziaaaa mindenki tudom tudom
 nem voltam fent mar miota! es nem es igerem mostmar hogy fogok irni suroben azert  mert nem sok minden tortenik vellem nap rol napig. de gondoltam ugy es van idom szoval toltok itt es meg ott es egy kicsit :) 
ma szeretnek meg mondani egy joooo naaaaggggyyyyyy hirt!!!
hat lehet egy jo paran tudjatok de tudom hogy vannak egy paron aki nem szoval.....


 



CUPCAKE SUTOK A HASAMBA!! :))
  

igen en meg a draga ferjem babt varunk!!! :) 21 hetes vagyok most elvileg junius 20 fogjuk tudni hogy fiu cupcake lesz vagy lany!! a cupcake a muffin de egyik nagyon jo barataim kint mikkor meg tudtak mindegyik cupcakenek hivtak es igy ram ragat :) ugy es imadom a cupcakeot :))

mar alig varom hogy meg lassam a kis edes babat!! meg hogy tudjam mi es lesz o! 
majd fogok szolni nektek hogy fiu cupcak vagy lany cpcake lesz. mikor meg tudjuk meg ha neszitek a youtube csatornamat akkor majd csinalok olyan videot hol be jelentem :) heehee mar nagyon varjuk es elvileg octoberbe mar itt lesz!! :) szoval mar hamarosan! de meg van egy kis ido serencere mert koltoszunk es! most ujitjuk fel a hazat amit anyaek vettek. es hat nagyon sok munka van szoval igy elvileg szeptemeber ellejen fogunk be koltoszni :) pont idobe. :)) 


itt meg csak 10 hetes volt a kis pici :)


itten meg 18 hetes volt! 

most meg 21 hetes, es 23 hetesen kell visza menni hogy meg neszik minden rendben van a hogy eddig :) 
abba a piallant mikkor meg tudtam hogy novekszik a kis babank mar szerelmes voltam belle.!! annyira varom mar meg ugy szeretem hogy nem es lehetne elmondani :) nincsenek szavak! 
nagyon nagyon orolok hogy kis babank lesz. meg radasul mindenki nagyon orol neki az eges csalad is!! :)

gondoltam hogy koszolok egy kis jo hiret ide nektek :) 

na most mar megyek es fel toltem a videot rola :)
nagy oleles az en gepentol a tiedig :)

xoxo nagyon boldog mindjar uj anyuka Jennie


No comments:

Post a Comment