Saturday, June 15, 2013

Terhesegi post!

SZIASTOK!!!

Ma szombat van es tegnap akkartam irni a heti terhesseg dolgat. mert minden hetfon keszdodik a uj het. szoval most hetfon leszek 23 hetes. most meg csak 22 :D es minden penteken fogom velletek meg ostani egy par kerdesz. es hogy majd emlek be tudjam viszza neszni:)

na keszodhet. ja es minden heten penteken fogom a kepeket a kis cupckeomrol mutatani.
(szoval ugy lesz hogy azon a heten 5 nap mulva hogy neszki a hasam)

  
itt
es van a kis pici:) ami eleg nagyra not :)


FIGYELEM!!!!!
(HALLOTAM MAR HOGY HA IGY VAN A HASZAD AKKOR.... BISTOS.... LESZ ES HA HEGYES A HASZAD AKKOR TUTTI..... LESZ HA HANYTA SOKAT AKKOR ....LESZ. MAR MINDENT HALLOTAMMAR DE NEM HISZEK BENNE. MAJD JOVOHETEN PENTEK FOGOM MEG MONDANI HA MEG TUDJUK MI ES LESZ :) )

de nyugaton tippelhetek hogy szerinted mi es lesz a baba. :) 


Hany hetes: 22 Het fel ido el multunk! 

Mennyit hiztam eddig: meg 3 es fel 4 kilot a volt vedonom szerint, meg a merleg.

Uj mama ruha: nem vettem meg uj ruhat a heten. mikkor mar keszdet nagyobb lenni a haszam akkor nem fertem a ndragomba mert soros volt szoval nagymama vett nekem jo sok leggings a zibirol es a regi leggingem meg jok:) es felsok hat nincsen olyan hogy uj mert meg minden ram fer mert ki bovolnek.:)

Terhesegi csikok: nincsen meg. pedig rosz vagyok es nem kenyegetem :S 

Leg jobb dolgol amit tortent ezen a heten: eresni meg latni hogy oda bent moszog olyan szintem hogy latszik es mas es erzi. :) mint peldaul gabi ohhhh egyem meg olyan edes volt mikkor elosor meg ereste a kis babajat :)

Alvas: hat... nem nagyon panasok arrol, de keszd nehez aludni eges este mert sokat kell pisilnem.

Hianyzik vallami: meg nem nagyon kiveve a farmer nadragom :D 

Moszgas: sok nagyon sok!! :DDD

Mire vagyok kivanos: hat nem tudom nem nagyon voltam ezen a heten nagyon kivanos. de jol eset a nyers borsot. (pedig utaltam regen a zold borsot!!!)
van vallami amitol roszul vagyok vagy sejdulok:  most nem, kiveve ha vallakin tul sok a parfumje es meg olel hogy nagyon erzem.

Neme: meg nem tudjuk :(

Koldok bent vagy kint: bent van meg :)

Hazasagi gyurok, fent vagy le raktom: meg rajtam vannak :) nem dagat meg be az ujam

Boldog vagy hisztis leg tobsor: most eszen a heten bolgod voltam nagyon!! csak 1 szer volt egy kis histi szeru seg mert vallami tortent.. de nem a babaval szoval nem tul nagy baj :)

Mire varok: hat ezen a heten varom hogy 21 k legyen mar mert mennek a ultra hangon meg neszni hogy kis fiu vagy kis lany lesz a kis cupcakeom!!! mar azt nagyon varom!!!!

XOXO
JENNIE MAMA

2 comments:

  1. Nagyon aranyos kismama vagy Jennie!!! Ha szabad tippelni én kislányra tippelek!! Már csak pár nap és megtudjátok!!Vigyázzatok magatokra! nagyon aranyosak a videok is :) Főleg mikor "anya ez látszik" :))) puszii

    ReplyDelete
    Replies
    1. koszonom szepen!!! en es sok sor tippelek arra mar nagyon varjuk a pentek! koszonom szepen!!:D

      Delete