Saturday, June 8, 2013

tegnap meg mi van a taskamban :)

Szia mindenki! tegnap nem tudtam 
irni egy cseppet se, mert mar fel 7 kor indultunk be debibe mert menni kellet a vizgara. utana mentunk neszni furdoszoba dolgot utana kicsit be mentem a mullerbe, Gabival el mentunk a fodrasz hoz mert mar eleg nagy volt a haja. (es en nem vagom le mert nekem tul nehes es sirok....)
utana mentunk fel a tesoja hoz a pizzairiaba utana hozank, es utana kabara az aposomer.... utana hoszajuk, es majd csak utana haza hoszank... vagy is mamahoz.

es olyan fardat voltam hogy zuhanyostam es majdnem el audtam szoval a sminkemet se mostam le.


de nagyon nagyon rosz otlet volt hogy tegnap el mentem a vizgamra mert a hasam nagyon be kemenyedet, es fajt eges nap meg este. aztan hogy vegig altam ma 6 korul keltem es ugy be gurcsolt mind 2 labam vagyis a vadlim hogy sirtam meg minden. :/ remelem soha senki ne eresje azt amit en ma reggel. 

meg tegnap mikkor haza jottunk kabarol eset az eso es villamzot meg minden nagyon felemetes volt meg nem es lattam ki az ablakon.... de haza ertunk egy daraba. hala istenek.

meg vagy ma vagy holnap meg uttatom egy par dolgot amit vettem a muller be mert nagyon szepek a ruszok meg a pirositok. de majd akkor ha ki tallalok hogy legyen hely a gepen mert semmit se tudok le tolteni se fel tolteni. :/ 




meg itt az egyik uj videom!
mi van a taskamban!

http://www.youtube.com/watch?v=z4rG5ly1dK0&feature=youtu.be


 itt van a taska:     http://www.amazon.com/Hello-Kitty-Santb0209-Tote-White/dp/B003HQ8UWY/ref=sr_1_74?ie=UTF8&qid=1370697064&sr=8-74&keywords=hello+kitty+purse
http://www.sanrio.com/bags_bags_wallets_tote_bags/hello_kitty_quilt_tote_bag_white






telofon nekem a hofeher van es egy roszasin gummi tok a plazabol.: http://www.telenor.hu/mobiltelefon/samsung/galaxy_y


 

 a penztarcam mar 2 eve meg van es kint kaptam walmartbol



 





jo szep napot kivanok mindenkinek bar hol es vagy!!!! vagy ha este vagy akkor szep ejsakat neked!!! sok sok szerettel
xoxo hello jennie tol



 

No comments:

Post a Comment