Tuesday, June 18, 2013

utobi 2 nap

huuuhaaa 
az se tudom hol keszdjek!!!  a tegnapial vagy tegnap elloti. 
lattod ezert kell irnam minden nap haha de sajnos mar tul tul fardat voltam a 2 este meg nap koszbe sok volt.


na keszdek a tepnap elloti napal. vasarnap.... 
mint ha eges nap keszultunk volt Vivienek a tancgalara debrecenben. (amugy nagyon ugyes volt)

es Vivi az egyik sogornom. Gabinak a huga.   
igen szoval Gabi haza jott eleg koran mert dolgoszot es utana el aludt itt. mentem le furodni meg minden es nem tudom hany sor keltetem fel hogy segitcsen valasztani ruhat, aztan semmi se tetszet neki mert azt hitte hogy tul soros es nyomni fogja a hasamat. szoval fel mentem az emeleten nagymamamhoz hogy akkor o meg anyu tudjanak segiteni mert hat csak a csajok tudjak jobban nem ? :)
es mondtak melyik jobb es abba mentem 
 amugy es gondoltam hogy ebbe a ruhaba akkartam menni de nem tudtam hogyy jo vagy nem. de mondtak hogy nagyon jo. 

na igen aztan ki sminkeltem magam es anyuva meg csinaltatam a hajam.
anyukam nem fodrasz hat meg en se. de nem es lett rosz mikkor ki vettem. csak nincsen keprol. meg a tancs galarol se... mert csak videoszot Gabi. 

de nem es nagy baj hogy nincs foto mert ugy se lattatok volna semmi mert nagyon gyorsan mentek.
3 ora hosza volt az eges. es mar mikkor kaptunk egy 15 perces szuntet akkor mondtam Gabinak enni kellene vallami szoval vet nekem nem tudom hany vizet, meg cokit meg mogyorot. :)
meg csak ellote mentem pisilni meg mikkor vege volt. :D 
erestem hogy mikkor milyen zene tetszet a babanak mert mikkor tetszet akkor rugot mikkor nem akkor mas keppen rugot es szerintem 1 szer 2 szer el es aludt:)

haza juttunk ilyen 8 korul, de mar nem volt energiam mert be menni oda jo ok kocsival de olyan meleg volt meg nem tudom mert de hoszu erestem az utat. utana oda bent a kolceibe nagyonnnn hideg volt, nagy kilma! mar egy salat es tekertem magam korul.

utana megint a forosagba haza fele.
mentunk fel a pizzeriaba a hol dolgoszik a masik sogornom Adri. o Gabinak a noverje.


van neki egy noverje Adrienn meg egy huga Vivien meg egy ocse Gergő


na igen es haza vittunk a pizzat meg a gyros talat. amibol alig ettem mert mar enni se volt semmi kedvem. mentem be a szobaba es aludtam egybol mertmar ugy fejtak a labam meg a fejem.


aztan fel keltem hetfon. ki mentem es kerestem nagymamamat es nem tallaltam aztan  ott a napaliba ahol csinalom a videot, na ott fekut a szep piros garnituran mert fajt a szive mert szive beteg mamam miota kis pici volt. es azert mert a melegtol meg nem vette be gyogysezert mar 5 napja!!!!! es senki se tudta hogy nincsen neki! aztan sok kuszdes utana ide adta a recept. es el kuildtem nagyapamat mert nagymama nem engedete hogy en menjek. aztan haza jott. be vette a gyogyszeret es mar egy kis ido utan sokal jobb lett. de megis figyelem en a 2 szemel. kiveve a hogy irom a blogot de megiss hallomha van vallami mert kint a napaliba pakolgat egy kicsit a saljat :) meg tegnap azert tudtam csinalni videot mert anya haza jot es akkor nem volt egyudul nagymama.

na aztan a sok "igyalvizet nagymama2 meg a "csak pihenjel ne legyen semmi baj" ok utana el fardatam. ki mostuk gabinak az inget ki teritem, aztan a meleg tol nagyon roszul lettem de meg palacsintat fosztem magamnak! 
de csak a szemem kivanta mert vagy 1 vagy 2 ettem...
utana furodni akkartam de mar nem birtam alni, szoval mentem aludni es a napaliba le fektudtem mert tul meleg volt a szobaba es Gabi filmet neszet. de ki kapcsolta es ertem jott hogy ott aludjak velle. ki nyitota a ajtot hogy evego jojen es le hult egy kicsit de meg nem tul sokat. 

huuuuu ez kemeny volt a 2 nap ilyen meleg be. ha nem musaj nem megyek ki meg ha igen akkor max a to ig. mert kerestapam/nagybatyam/Dorel   nek van a tava a haz ellot es ott soktam ulni mostanaba mert nem nagyon mehetek sehova szoval ott szeretek ulni. 
nagyon szep radasul csak nagyon sok a beka sajnos.
 igy nesz ki a mese szep tava. mindenki sokot jonni minden honna csak hogy meg lasja elobe!


szoval kicsit igy ment a utoso 2 nap. ma semmi nagy dolog nem hiszem hogy fogunk csinalni csak pihenni a nagy melegbe. vigyazok mamara meg magamra. 
meg ti es vigyazjatok magatokra!!!!
es ha nem latatok a videomak..
itt vannak
ez a 23 hetes

itt meg a mit viszek mamgamal ha menek vallahova.. ha tudnak :)
 

 sooookkkk oloeles az en gepemtol a tiedig!!!
xoxo
Melegem van Jennie
 

No comments:

Post a Comment