Monday, June 10, 2013

Kert santas es kis party a hasamban!

helllooooooo
mindenki! haha ma megint volt egy orisai vihar. :( vagyis nagyon rosz ido volt es nagyon eset az eso hogy meg mindig dorog mega villany majdnem ki eg.. de meg irom ezt a kis blogot gyorsan miellot Gabi haza er mert csinalnam kell vallamilyen kajat neki. ahhhh azt se tudom mit!!! haha

azt hittem hogy ma jo ido lesz mert tegnap annyira sutot a nap hogy alig mertem ki menni. Mindenki at ment az uj haz hoz mert santani akkartak a kertet de hat.... 3 tarktor kellet mert az elso 2 belle akkat es a harmadik ki huszta oket! nem voltam ott csak hallotam rola. es Gabi eges nap kint volt es ugy sajnalom mert nagyon nagyon le eget, de hat ti es ismeritek a ferfiak... mondjuk mondjuk nekik hogy kenyjek be maguakt nap vedokremel de csak nem csinaljak..






itt meg jott a harmadik hogy szedje ki oket


hat igen sok baj van meg sok mindent kell csinalni meg hogy ez a uj haz tenyleg legyen egy uj jo haz.  mar alig varjuk hogy kesz legyen!! 



meg van egy masik jo hirem..

nagyon moszog a kis baba. olyan mint ha dico party csinalna odda bent! ugy moszog a kis cupcake hogy mar anyu meg nagymama ereste. majd ha Gabi haza jon meg neszjuk hogy tallan moszogna egy kicsit neki mert eddig nem es mert meg moszdulni mikkor Gabi oda tete a keszet, de hat ha masabb lesz most mar :DD
annyira orolok ennek a kis pici eletnek! meg hogy velletek tudom meg ostani es erdekel titeket! nagyon aranyos mindenki es sok szep dolgokat irtok nekem es nagyon jol esik es nagyon boldog vagyok miattatok :) meg a kicsi es iy ersze mert mindig el meselem neki mit soktatok irni meg monden es most es a hogy ezt a kis blogot irom mar moszog jo sokat mert o es nagyon boldog :)


na el mentem kesziteni (vagy csak melegiteni) vallamilyen kajat Gabinak hogy legyen neki egy kis vacsi :)
                                         sok sok oleles az en gepembol a tiedig!!

xoxo Jennie <3

No comments:

Post a Comment