Saturday, June 29, 2013

zombi smink? Tallakoszo?

sziastok 
ma feltoltetem egy videot youtubeon  a 50 ossze vissza kerdeszek 
http://www.youtube.com/watch?v=HW3nLTiaRpE&feature=c4-overview&list=UUfYMwJs5qX96qTJCADKDe9w 
es belle mondtam hogy a blogom lesznek kepek a zombi sminkemrol. igy es lett volna meg koraban csak az volt a baj hogy a gepem ahogy tudjatok... ki kapcsolt magatol mikkor irtam es poof el ment...

nagyon sajnalom szoval hogy ez ne forudljan ello megint ellot irom a blog postomot utana fel toltem a videot. mert egyszere csinalom vagy utana eg kicsi vel. de hat... mar tanultam a sajat hibambol.

miellot belle megyek a zombi sminkrol szeretnek meg koszoni mindenkitol megint es tudom lehet mar unjatok hogy mindig mondom hogy koszonom de tenyleg ugy erszem magam hogy miattatok van ez a eges es hallas vagyok nektek hogy ennyire erdekell titeket hogy mit akkarrok mondani meg csinalni hogy nesztek a videom comentaltok meg olvasjatok a blogomat. nem gondoltam volna hogy ilyen jo lehetne. :) szoval koszonom szepen! mindent el olvasok amit irtok nekem mindig problaok minnel hamarbb valaszolni youtubeon meg facebookon! 
kaptam mar sok uszenet es annyira aranyos mindki! ma es kaptam egyet egy csaj tol aki nagyon kis aranyos volt hoszam hogy mondta neszi a videom szoval tudja hogy nem vagyok most mar debiben de ha gondolom tallakoszhatunk vagy fagyizni menni es annyira orultem neki :) nem es gondoltam hogy tallakoszhatok velletek es tenyleg egy otlet tamat meg engem hogy ha ti akkarjatok de csak akkor es majd mi ki tallajuk mert nem mindig tudok menni debrecenbe de ha akkarjatok tudunk ossze hozni egy TALAKOSZOT! es akkor en titeket es ismerhetek meg latthatom titeket es tudlak olelni eloben nem csak gepen meg blogon kerestul. :D
ha gondoljatok hogy jo otlet vagy akkarjatok akkor szoljatok nekem nyugaton!  es majd ossze hoszunk vallamit! :D

es meg egyszer, koszonom szeoen a kis kedvesz aranyos irasokat :D annyira boldog vagyok hogy ilyenet lehet csinalni es hogy tudom el olvasni hogy milyen kedvesek vagytok hoszam. :D koszonom szepen tiszta szivbol!!



Na es amire vartatok... 
.....
...
..
.
ZOMBI SMINK!!!

DNANANANA




a sebb a mi itt van nem a leges legjobb mert nekem tudom hogy kellene a sminkes taskamba folleg azert mert a munkam... de nincs olyan seb kesito dolog nekem. nem es tudom hol lehet kapni itt magyar orsagon szoval ha vallaki tudja akkor szoljatok nekem letszi!!
de legalabb igy tudom mutani nektek hogyan kell csinalni anekul es bistos ezek a dolgok meg van mindenkinek! mert es semmi csak w.c. papir!

ahaha igen jol olvastad :) w.c. papirbol csinaltam es oda ragastam szempilla ragastoval :) de majd a videoban meg mutatok minden truk es tipp :D  meg nem csinaltam a videot majd  1-2 het mulva akkarnam meg csinalni. ezt csak egy proba volt magamon mikkor meg debrecenbe lakktunk. :)
na remelem most mar a agep meg engedi hogy fel toltcsem ezt a blogot most mar!  mar alig varom hogy csutortok legyen mert megyunk es neszelunk uj szamitogepet!
de addigra es sokkk millo oleles az en gepembol a tiedig!!
meg remelem senki se ijet meg ettol ha mar most latjatok est a blogot.!!


xoxo
Jennie zombi

No comments:

Post a Comment