Wednesday, June 12, 2013

smink es vedonok

szep napot mindenkinek!
ma feltoltetem egy videot youtubera mert kertitek egy jo parat szoval probalom csinalni es fel tolteni minnel hamarabb hogy ne kellene varni tul sokat ra! 

itt a link a video hoz:



amit hasznalok a sargak meg zoldek meg a feher a claires pallettabanvan
egy sima fekete szem ceruza

egy nagy feher szem ceruza a bea illatszerbe vettem szoval a hoz nincsen linkem

fekete szempilla spirall maybellinetol

es a pirositot a catricetolvan love and peach a neve


kesobb ma kellene tallanam egy uj vedonot mert aki volt nekem el koltoszot es azt se tudom mikkor kell tanacsadasra se semmi.... egy kicsit rosz ez mert hat... soha nem voltam therhes es felek meg olyan sok kerdeszem van meg minden es nem es foglakosznak velled... :/ szoval nem tudom mit fogok csinalni lehet csak  a internetre tudok samitani mert legalabb az ad vallaszt nekem meg mikkor mukodik a laptopom akkor foglakoszik es vellem haha. ma is nem tudom hany sor probaltam fel tolteni a videot mert allandoan le fagy a gep vagy ki kapcsol pedig be van dug va a konektorba... meg el sotedetik. nem tudom de majd elvileg neszunk uj gepet jovo heten de ahogy gabi mondta neszunk nem veszjunk. hat majd meg latjuk :) haha 
addig is remelem jo napod lesz ma!!

xoxo Jennie 

 

 
 

No comments:

Post a Comment