Tuesday, June 11, 2013

Lila Smink

Szia mindenki!

ma itten le irom hogy mit hasznaltam a videomban hogy tudjatok hol lehet kapni azokat a dolgot amit hasznaltam a smink hez! 

elorsor es itt van a video ha meg nem lattad!


mar ki voltam alaposzva es azt ugy keszdtem hogy.....
dandandannnnnanananaanana.......


Anew primer az avon tol ilyen arany szinu
 

vip solutions truly radiant hidratalto egy kis sinl nap tej 20 faktort. az es az avontol vanhttp://www.avon.hu/PRSuite/static/p/hu.html?skin-care/facial-care/p/2135-2



a korrektor es az alapozo egy pallatamba van a supra color kryolan tol.
1w a korrektor es 3 w az alaposzom.
 
 

a kontur hoz quiz no 01-carmel 
 
pirosito rose royce defining blush es a catricetol van
 
a szememre a claires bol egyik paletta a koszep lila aztan egy kicsit sotetebb lila
 
 
meg sotetebb lilat matt violet kryolantol
 
 
egy fekete matt balck kryolantol
 
 
apricot matt kryolantol ilyen barack szinu
 
 
kryolantol egy baran ami 101 nem 010. veletlen ossze kevertem

 
paris berlintol a leg vilagosabb a porbol..(mutatom a videoban)
 
szem ceruza egy sima fekete
 
szempilla spiral volum express turbo boost  maybellinetol
 
 mac saj contour
 
a sajfeny sajnos nem tudom mert nincs iras rajta de zebras mintas a teteje es baba rozsaszin. :)
 
 
avontol Latte ruz
 
 
 
ahogy nesztem a linkek tallaltam ezt a cuki halo inget az avontol! ahhhhhhhhhhh
cupcakeos!!!!!! majd ha tudok rendelni egy L es fogok hogy mikkor a korhaz ba vagyok mikkor szuok utana tudjak ilyen be lenni!



 

sok sikert a smink hez probaltam a linkek meg kepeket tallani de ahogy latjatok nincs minden hez.

remelem nektek szep edes alomatok lesz mint ez a cuki cupcake ezen a halo ingen!
haha de mar megyek mert mar itt enekel nekem a ferjem hogy   ehen doglok ehen doglok haha mert nem akkar vacsarazni egyudul. naaa

jo ejt minden kedvesz blogg olvasonak!!!! xoxo
cupcake fugo jennie


No comments:

Post a Comment