Friday, June 28, 2013

24 het

Jo napot mindenkinek!!!
 Ma meg csinalom amit minden penteken fogom csinalni :)
a heti terheseg blogom. 
szeretnem mondani ellob hogy en mar alig varom a kis hercegnot szoval persze irni fogok rola :)

es szeretnek mondani hogy minden penteken lesz egy ilyen blog post ... kicsit hasonlitani fognak egy masra, mert ugyan azok a kerdesek. 
ha szeretnetek tudni a kis cupcake rol meg hogy novekszik vagy bar milyen kerdesetek van nyugaton irjatok nekem:)

Hany hetes?   24

Mennyit hiztam?  60 al keszdtem, most meg 64.3 vagyok

Uj mama ruha?  meg mindig nem vettem mert meg fernek ram a felsoim.

Terhesegi csikok?  meg mindig nincs. meg mar mikkor nem felejtem el be kenyegetem.

Alvas?  hat nem tul jol ezen a heten mert Gabi nak el kellet menni dolgoszni Tokajba a festivalra szoval most egyudul alszok. es a kis cupcakeom alandoan moszog ut mindent csinalnal este mikkor szeretnek aludni de nem baj hagyom buliszni leg a labb tudom minden rendben van velle

Leg jobb dolog a heten?  ohhhh hat hogy most mar bistosra meg jon a pelenkaszo taska :) meg hogy lattam hany draga ember neszi a blogom a videom meg fel iratkosztatok! ezek voltak a leg jobb pillanantok nekem a heten!
meg olyan szep kis smsek kapni a edes ferjemtol. <3

Hianyzik vallami?  csak Gabi.... :/ de amugy semmi mas. talan egy ppiciket az alvas ;P

Moszgas?  haaattt naaaaggggyyyyyoooonnnnn soooooooook!!!! :DDD

Kivanos vagyok? ezen a heten nem.

Vallami amitol roszul vagy?  koran kelles es keson lefekves :) haha szejdulok tole..

Neme?  hercegno!!

Szulesi fajdalm?  csak neha ugyan azt erzem mint a mult heten.

Koldok.. benti vagy kinti?   benti meg :)

Hazasagi Gyuruk?   meg fent van az ujamra. :)

Boldog vagy histis ezen a heten?  boldog leg tobb sor. de szomaru es egy kicsit.

Mit varok?  Hogy GABI HAZA JOJEN!! :D

es most.. a kepek a kis cupcake hercegno tuderbogarom picike kis babyrol :)


 Meg hetfon vot ez a roszaszin felsobe



 aztan ma reggel :)


 ugy novekszik egyik naprol a masikig! :)
ugy szeretem ezt a kis tundert! nem es tudom el mondani! annyira imadom hogy minden nap meg simagathatom a haszom es el keszd rugni meg beszelek velle mindig :) nagyon orulok ennek a kis csopsegnek hogy nem lehet el hinni! 
meg nagyon boldog meg szerencses vagyok hogy ilyen jo ferjem van hogy annyira szeret engem meg a kicit hogy mindent meg tesz ertunk meg is ha nem musaj. Gabi egy olyan ember aki minden oda ad neked meg is ha nincs neki es meg oldja gyorsan hogy legyen meg mindened es soha nem ker semmit visza es nem es varja. anyira szeretem meg tenyleg annyira jo ember el se tudom kebszelni az eletem nekule. meg bistos vagyok benne hogy a leg jobb apa lesz! 
nagyon szeretem azt az embert!


xoxo szerelmes es boldog 
Jennie



 

2 comments:

  1. Jó olvasni, amiket írsz. Manapság ritka a vidám és hálás hozzáállás ezért mindig úgy érzem, hogy egy kis oázis vagy. :) Sok boldogságot és sok videót, blog bejegyzést még. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) oh nagyon szepen koszonom hogy ezt irtad :) nagyon jol esik :) es koszonom hogy olvasod a blogom :D

      Delete