Monday, July 1, 2013

YAY!!

GABI TEGNAP HAZA JOTT!!!


:) YAYYY  nagyon boldog vagyok hogy mar tegnap reggel haza jott. csak hat aludt majdnem eges nap haha :) nem baj tudom hogy fardat volt de orulok hogy mar itt hon van :))

na igen tegnap mentem fel anyuval a piacon  nesztunk kis ruhat cupcakenak es tallatunk jo dolgot! minden 300 forint volt kiveve egy kis teli ruha meg egy kis kabat a teli 2000 volt es a kis kabat 500. es ez a kabat majd veszek magamnak egyet mert van nagyba a boltba vallhol es majd egy formak leszunk cupcakeal mikkor egy kicsit nagyobb lesz. :)

tudom tudom nem szabad venni vagyis nem kellene venni semmit meg amig ninc meg. de mikkor meg lesz nem akkarom alandoan futni velle ide oda vagy majd az utoso pillanatban menni minden hol. 
Szoval vettunk par dolgot es anya nagyon bele jott mert mar volt vagy 20 darb nala ami neki tetszet hogy ez kell:D haha
orulok neki hogy ilyen anyukam van hogy mindent ,mar akkar adni a unakajanak. :)
na es utana mikkor mentunk tovabb a piacra roszul lettem es majdnem el alultam el.. de csak majnem!
szoval nincs baj anya le ultet a foldre mikkor szoltam nem vagyok jol. nem tudom mi lehetne a baj mert meg mindig faj a fejem es sejdulok... szoval majd megyek orvos hoz ma vagy holnap.

meg tegnap mikkor Gabi fel kelt evet es ajt mentunk a uj haz hoz es szet vertek! :) vagyis levertek a csempet meg ki szetek egy par ajtot ami mar nem kell nekunk oda. majd leg koszelebb le filmezem :D
ma 2 videot igen 2 csinaltam :) egy sinkes meg a hetfon baba hany hetes :)
most toltom oket fel de gondoltam ellobb a blogot meg irjam hogy ne uj jarjak mint a masik nap.

es szoljatok hogy hogy szeretnetek? 2 video hetfon. hogy a baba hany hetes meg egy smink vagy tag vagy vallami? vagy hogy csak a baba video aztan kedden vagy egy masik nap egy masik video? 
mert nem vagyok bistos benne hogy hogy rakjam fel:)

ez a video a sulis sminkrol meg egy kep :)

 
 remelem tetszik nektek :D
sok oleles az en gepemtol a tiedig!

xoxo
Jennie
 
 

No comments:

Post a Comment