Sunday, January 12, 2014

1 a harombol!

AHHH 
jo tudom nagyon rosz vagyok ebben. haha.
de 3mat irok most. 2 blog lesz kerdeszek amit kaptam. de majd csinalok videot rola es. es fent lesz egy ezen a heten a masika  masik heten. deeee ezen a heten 2 videot kaptok?! naa?

mit szoltokk? hahaha


okay keszdunk

1. hogy tetszik magyar orszag?   
hat nekem be jon. :) vannak egy par dolog amit valtosztatnek. de na azert jo.

2. mi anyukam tejes neve?
Marianna Brochu

3. mi lett ellie nek a neve ha fiu lett volna?
haha ez jo kerdes!!  vagy oliver vagy jordan! mert az a ketto itt anya konyvesik. deee ha anya konyvesik a Shane nevet akkor azt es lehetet volna. :)

4. orulnel neki ha ellie nagykoraba videoszna ugy mint te?
ha azt akkarja csinalni akkor persze hogy orulnek neki! meg tamagatnam! 

5. hany tesvered van?
2 fel noverem van. apamnak az elso hasasagbol. aztan en lettem apamnak a masodik hasasagbol. es ket fel batyam van apam nak a harmadik hasasagbol. deeee en nem gondolom ugy hogy a fiuk azok fel tesok mert mar elmultam 18 mikkor hazas lettek.

6. hany orakor szuletet ellie
6:55 pm!

7. mit gondols justin bieber rol?
hat.... nem es tudom nincs bajom velle. tetszik a zeneje, de nem vagyok odaig erte. DE...ha tallakosznek velle egyszer vagy lattam ellobe akkor tuti ugralnek hogy ohhh az justin bieber! haha

8. soktal zenet hallgatni? 
igen! :)

9. soktal tvni? 
nem nagyon mert meg nincs tv nallunk. de majd lesz mert Gabi nagyon akkarja

10. mi a kedvenc szined? 
:)........
ROZSASZIN! MEG A SZIVARVANY!!!

11. mikkor lesz nyeremeny jatek? 
hat azt az egyet nem tudom meg... mert nem es tudom hogy mi legyen.


na meg most jon a masik 2 blog!!

No comments:

Post a Comment