Thursday, January 2, 2014

BOLDOG UJ EVET!!!!


HAPPY NEW YEAR!!!
BOLDOG UJ EVET!!!




Boldog uj evet kivanok mindenkinek!!

a hogy mondtam a utoso postomba hogy ebbe az eve be nagy dolgok lesznek mint pl. blogolok minden nap (probalok) 
es minimum 1 video lesz minden heten!!
szeretnem csinalni tobbet de... egyenlore 1 lesz minden het!


tudom ez a kep allat volt az hogy irok egy blogot este tegnap csak mire esembe jutot.. fel 11 volt.
meg radasul akkor ertunk haza. szoval le furdetem meg mentunk aludni. es  ma 2 lesz! most egy meg meg este lesz egy!

meg mindjar toltok fel egy kis video ellierol!! :)

nekunk jo volt az uj ev! :) el aludtunk mamameknal ellie visitva furdot ott mert nem volt hosza sokva hogy az nem az o kis kad es amibe furdot tul kicsi volt neki. es meg ijedet.

utana evet es bufi utana alvas volt reggelig neki!!

gabi es el aludt en es de szoltam mamamnak hogy keltcsen fel engem 10 perc ellote. es ugy es volt de gabi nem akkart fel kellni. nem baj az. 
aztan koncsitotunk kolyok pezgovel a alma izu! az finom volt! :)

utana meg koszontetuk joepapat mert 71 eves lett januar 1!! milyen jo ajandek lett az o anukajanak! :D

aztan felkeltunk reggel haza mentunk, ajt mentunk anyosomeknal. neztunk egy filmet az en kicsi szonrnyem :)

aztan haza jottunk. es elliet furdetuk meg anya meg ettete es mi mentunk ajt a nagymamaek hoz egy kicsit aztan tej er. de mire haza jottunk mondom mar fel 11 volt. furdes es alvas volt!  ellie mar aludt mire vissza ertunk. 
de adtam neki egy jo ejt puszit :) olyan edesen aludt!

meg mind 2 ujat szopja most mar es keszd nagyon beszleni! vagyis gorgicselni de NAGYON!!


na majd irok este mi volt ma :)
meg kepek es lesznek!!

meg egyszer sok boldog ujevet mindenkinek!
es nagyon koszonom nektek hogy tamagotok engem a blogomal meg a videokal!!!

sok sok oleles az en gepemtol a tiedig!!!

-Jennie



No comments:

Post a Comment