Tuesday, January 14, 2014

ellie tanult ujat!

Na hat, 
ma ra tallaltam egy sorazatra.
angolul van de ohh de ra fugtem allig varom a nyedik evad!

kb. 3 5 perces 1 resz belole es nincs sok resz.
szoval mindent meg nesztem ma!

ugy hivjak hogy  runaways

nagyon jo ha ertitek jol vagyis ertitek az angolt nagyon ajalom! youtubeon lehet tallalni

de csak ovatosan neszjetek mert lehet ti es ra fugtek! :)

nekem meg annyira de ANNYIRA tetszik kayleigh nek a szempillaja!!! 

Szerintem jonn ellienek az elso foga..
tudom jo hamar... hat na... 
nem tudom mert de lehet hogy jonn. mindent probal a sajaba rakni es mint ha ragja a dolgok

meg ha nem megy oda ahol akkarja akkor sir.

vagyis vizit mert a jateka tul nagy es nem fer a sajaba segyenynek.

meg hasra fordult tegnap!!! csak annyia hija van hogy a keszet nem tudja ki huszni. mert a hogy ajt fordul a kesz allata marad es nem tud tejesen hasra menni.

aztan meg meg unja par pillanat allat es sikit hogy visza akkar menni csak nem tud
es ezt jatszja 4 szer 5 sor egymas utan.

neszjetek a masodik blog bejegyszesm hogy mi van a videokal!

No comments:

Post a Comment