Friday, January 3, 2014

Cruciani karkoto

Hellooooo!!

Ma elmentunk Debibe mert be kellet varsarolni a honapra kajat!!

es mentunk a tescoba, de ellote mentunk a forumba kerestunk ilyan cruciani karkotot!! de ok jo nem mentem be sehova csak a ki rakat neztem de akkor se tallaltam. aztan sogornom mondta hogy elvileg minden ekszer boltba van... szoval majd penteken fogok menni megint neszni hogy lehet meg tallalom mert nagyonnnnn szertnem egy olyanat!! :)

vagy esteleg ha nem tallalom a boltokba mert az es elo fordul akkor majd netrol rendelet 1 2 :)

mikkor mentunk ma ra biztuk Ellie a nagymamamra es azt mondta hogy nagyon jo kis baba volt! :) naná hogy jo volt! mindig es jo sokot lenni! 

meg tallaltam ilyen pínya kolada likor szeruseget! haha es hat az es haza jott vellunk. de en nem nagyon soktam inni, szinte semmise, de azert mar elmultam 18 egy ket evel :) szoval neha, vagyis csak most jott ram hogy szeretnem inni. de meg kostotam, es okay jonak jo de meg csak annyit ittam mint ha egy 3 centes kb, de mar roszul vagyok haha. mondom nem soktam inni. 



kicsi nagy Ellie!!!! 
kis fodros csajszim :)

xoxo nagyon nagy oleles nektek tollem!!

-Jennie

4 comments:

  1. Én innen szoktam cruciani tipusú karkötőket rendelni: https://www.facebook.com/pages/janeking/298384496862499
    Oké, nem eredeti, de csak 200-300 forint darabja :)

    ReplyDelete
  2. Ha eredetit szeretnél venni akkor itt utána tudsz nézni, hogy hol van a hozzád legközelebb lévő üzlet ahol kapható. :)
    http://www.crucianikarkoto.hu/ertekesitesi-helyek

    ReplyDelete
  3. a fórumban a smaragd ékszerboltban lehet eredeti cruciani karkötőt venni :))

    ReplyDelete
  4. Ilyen karkötőt horgolni is lehet, nagyid vagy anyukád biztos tud. Egy saját jobb ,mint a bolti :)

    ReplyDelete