Wednesday, January 22, 2014

suprise suprise!!

Hellooo
megint :)
ujra itt:)

kebzeld! sok es meg nem es sok tortent ma!

felkeltunk ellievel mert ehes volt. aztan olvastunk egy picsit es mind ketten el aldutunk megint. aztan 

ajt jottek sogornom es a volegenye
(mar alig varom a lagzit meg a lany bucsut!)
meg neki az anya meg anyosom
es mamam egy kicsit beszelgetunk babaztunk. 
az utan el kellet mennem a boltba, es a bankba a kartyamer mert vegre meg erkeszet.

aztan haza jottem ellie aludt en meg szepen neztem ki gabinak vallamt valentin napra csak hat az
a baj nem tudok linkelni kepet 
meg nem tudom elmondani mert nem akkarom hogy meg veletlen se tudja
meg.

de mindegy meg rendeltem neki ebayrol. es csak mondanam nektek vannak olyan jo bizuk ott es ilyen 200 forint postaval meg minden! total meg eri! en szerintem.

na igen meg vannak jo dolgok ami sok ba kerulnek es de na  az nem bizu ;)

na mindegy a hogy nesztem gabinak 
ajandekot hat.. szepen mint minden no,,, ra tallaltam az enyemre :)


szoval neki es nekem es meg rendeltem az anyandekunk.  aztan ma el mondtam neki mikkor haza jott.

kicsit orult annak hogy jaj de joo neki nem kell varsarolni vallamit.

sak remelem ide er miellot lesz a valentin nap. de ha nem akkor se baj mert aprilis meg mesze van de na leg a labb lesz egy jo ajandek akkor. :)

nem bistos hogy amit rendeltem egyutt fog erkeszni lehet az egyik hamarabb mint a masik de majd meg latjuk :)

na aztan neki altam csinal kajat. 

meg gabi le furdete cupcaket. meg etteteem elliet, es anya bufiztete, aztan el aludt :)

oh meg kosotoltam a tap szer es
fuuuuuuujjjjjj mar meg es fajdult a hasam! lehet nem attol de na azota faj. :(


szoval szerintem le furdok es be bujok gabi melle es neszunk egy filmet  "suprise suprise"
de ez na ez a film gabi kedvence, soval... meg tallalta angolu es ugy neszjuk hogy tanulja ez a film neve...



pain and gain

izomagyak

vagy 100 sor latta hahaha 


na jo ejt!

1 comment:

  1. Ó, azt hittem nekünk lesz valami jó kis video surprise :)

    ReplyDelete