Sunday, January 12, 2014

3 A 3 BOL!

Na ma el mentunk 
anyosomek hoz egy kicsit ettunk toros kapostat, es ellie jo be aludt.
haha de o nem ette azt hanem csak a tapszerjet.

meg kebszeld kaptunk egy dino tojast!! :) 48 oran belul kb akkor lesz kis dino!!

hah meg Gabi.. hat tudod mit csinalt!!?? meg csinalt egy szekrenyt a furdunkbe mert nincs sok hely pakolni de na meg csinalta azt es.. vett olyan jo tapettat! nem hizem el nem mentem velle es meg es olyan jot hozot! mondtam neki tul jo mert most mar akkarom hogy be vonja a szekrenyek meg az agyunkat velle!! :)
mert azt es olyan jol rakta fel. pedig nagyon nehez volt. probaltam segiteni neki dde inkabb csak tartotam meg beszeltem velle hogy ne legyen egyedul :)

szoval remelem majd ra tudom beszelni hogy vonja be a szekrenyteket meg az agy! mondjatok ti es neki!!! :))

meg itt hon volt a hetvegen es mindent meg csinalt takaritot csinalt kajat! :) nekem semmit se kellet csinalni. csak ettetni Elliet, de hat azt es o csinalta soksor! nagyon jo eset hogy egy kicsit tudtam piheni :) 

meg ahogy mondtam anya le vagta a hajat! es en szerintem olyan jooo!!!! kicsit rovid a hatuja de hamar no neki amugy es :))

na tudom ez egy kicsit rovid lett, de megyunk nezunk filmet! megint haha
szerintem hogy mire vege az ev akkor mar minden filmet meg lattuk mert minden este neszunk egyet haha ez a kozos programunk!! :))

a kis film nezok
JENNIE ES GABI  <3

No comments:

Post a Comment