Wednesday, January 29, 2014

tanfolyam

ahh drága szerda.

hát ma reggel játszatunk ellievel egy darabig aztán

csinaltam egy videot es irtam sok blogot ma.

utána mi ellot ezre vettem akkor már majd nem 3 ora volt

es el kellet mennunk a tanfolyamra amibe be jelentkeztem.

anya en meg szabina mentunk es addig nagymamam ajt jott es vigyaszot ellie belliere. :)

kicsit unalmas volt az elso ora, de azt mondta a tanar hogy jobb lez mikkor mar a gepeken fogunk csinalni dolgok

hat bizok benne. de nem baj a akkor es olyan leg a labb szabinaval egyutt vagyunk egy kicsit

meg tanulok egy kis szamitogepes dolgok.

utana a hogy haza ertem gabi es haza ert, ajt jottek anyosomek, 

Gabi meg furdetet ellie aztan meg ettetem es el aludt... de..

most fent van szoval mennem kell csinalni meg egy kis kajat hogy hatha el alzik

de nem akkarok mert olyan jo most el van anyukamal.

de ooop mar szol anya hogy ehes ellie hahah

na sziastok

-jennie





No comments:

Post a Comment