Wednesday, January 8, 2014

UJ HAJ...?!

ahhhhh ellie most mar
3 honapos!!!!!!


ugy el telt az ido! mint ha csak tegnap volt hogy haza hosztuk!!

olyan nagy mar!!!

egse nap jatasatunk, aztan aludt evet aludt.
utana nagymamamra bsiztam egy kicsit mert mennem kellet a bankba..

csak nem akkartam vinni elliet mert nagyon rosz ido volt kint.

utana mentem a fodraz hoz mert anyaval tallalkosztunk ott.

mert kebzeljetek!!

anyukam leg vagata az osszes hajat!!!!!!
de nagyon jo :) nekem tetszik :DD

kis cuki. meg be fogjuk festeni es nagyon jo lezs! :))


aztan haza jottunk es gabi fozot :) igen o csinalt nekunk reggelit  vacsira :)

finom volt nagyon!!

:)) tudtam en hogy hoza kell mennem ;)


na elliet le furdetuk, eves es most alszik szoval mi meg mindjar neszunk egy filmer   a szemelyiseg tolvaj :)

jo ejt!!!!!!!

xoxo 
jennie

No comments:

Post a Comment