Thursday, January 2, 2014

ulos kutya es nezd mit ellie tanult!

Szia mindenki!  

Ahogy mondtam korabban ma hogy irok meg egy blogot ma!
csak most erek ra! 

remelem tetszet nektek a kis video ellierol!! ha nem lattatok mar akkor itt van a link!


Ma eleg jo napunk volt!
ellie segitet a blog irasban. meg a videoban o szerepelt! :)

aztan el alut!





Es mindegy melyik ujat szopja! 
mert igy nyugtatja magat igy vagy cumival. de hat mar lassan tallalja a kezet es ez jobban tetszik neki!!!

utana fel kelt! es evet! de nem mindegy hogyan!!


probalta fogni az uveget!! olyan kis ugyes!!! jo ok nagyabol a saja meg a kis pelenka tartja de o es tartota egy kicsit!!


aztan el mentem otthonrol egy kicsit addig az apja es a dédi mamaja vigyaszotra. de koszbe meg jott anyukam es. es mire haza jottem... ezt lattam!


anya meg nagymamam belle kototek ezt a cerna szeru seg a hajaba hogy ket kis cofja legyen mert ugy is ki alt azon a ket oldalon es igy cukib volt haahaha :) nem nagyon latszik a kepen de azert ha kosel neszed ott van egy sarga cserna a hajaba. na az az!!


Gabi meg meg lepet engem ezzel!!  ki sutote ezt a krumpli testa szeruseget es nagyon finom volt meg kebszeljetek el! takaritot megggggg foszot egy kis tejfolos porkolt! :) ami nagyon finom volt!!!



meggg okay utoso kep mara! 
akkartam meg osztani velletek a kis Naposa kutya ami olyan szepen ul mint ha ember lenne!!!


kis cuki mi?! haha 

na ennyi ma ra!! 
neszjetek az instagrammot! meg muttotja hol voltam ma ;)

sok sok oleles az en gepem tol a tiedig!!!



1 comment:

  1. Buék Nektek is! Nagyon édes a kis Ellie!! Már nem szopizik? Az én babám egy nappal fiatalabb nála. Már nagyon beszédes ő is és még visítozik is! :)
    Ölelés!

    ReplyDelete