Tuesday, January 21, 2014

tegnap

Na hat tegnap...


foztem spagettetit de annyit hogy mar gabi meg ma es vitte ebedre meg holnap es meg en ma reggel ettem belole haha

tegnap nem tul sok tortent.

sokat sejteltunk ellievel.
egy jooooo nagy kore vittem a faluba.
mert el aldut es gondoltam jo tesz a friss leveo es maradjan kint 
meg egy kicsit.


utana anyaval tallakosztunk mikkor vegeszt a munkaval es ajt mentunk nagymama hoz egy darabig.

beszelgetunk, es utana ok ajt jotek mert nekem ki kellet teriteni, meg fozni

es anya ki tallalta egyunk piritos kenyeret sajtal, ilyen feta sajt
aztan kis hagyma meg ilyen piros california paprikaval :)

meg egy jo finom teat foszot anya. szoval dorel en anya meg nagymama azt ettuk vacsira. gabi nem kert bellole

pedig nagyon finom volt!


No comments:

Post a Comment