Tuesday, January 7, 2014

pakolas!!

Aztan...

ellie evet ma reggel, en es.. utana el keszdetem pakolni visza a szoba... cipok, meg ruha... taska ekszer ellie nek a ruhaja... minden ami van... ohh de el faradtam. meg meg a sminkemet es el raktam szpen. :) annak oruok. :)  

meg kebszeljetek el!!

akkartam rendelni ebayrol ilyen gyurok ami csak felig jonnek fel... bisztos tudjatok...
na mindegy

olyanat akkartam rendelni deeee

mikkor viszza pakoltam mindent a helyere meg kicsit ki pakolni meg mindig haha
tallatam ilyen gyurut itt hon!! :))



na ilyenek! :))


utana mentem vissza pakolni. de mar csak egy nagyon pici kell es kesz utana valamit foznem kell gabinak meg hat en es ehes vagyok most mar...

na sietek!!

sziastok!!!!



1 comment:

  1. Csinálsz új képet a szobáról? Nagyon tetszenek ezek a gyűrűk! :)

    ReplyDelete