Friday, January 31, 2014

TEGNAP

TEGNAP
olyan nap volt hogy eges nap takaritas volt

le csereltem az agyat, meg ki mostam vagy 6 adag ruhat

utana el mosagatam vagy 100 sor.

koszbe egy millosor mostam keszet mert minden 5 percre elliet kelet hogy fel vegyem 

de takaritas koszbe kicsit meg untam magam

es csinaltam egy kis videot

amig ellie aludt.

azert beszeletem halkan egy kicsit haha



utan ismet takaritotam, es el raktam a sminkemet mas hol...

megint....


nem tudom sehol se jo....

nem tudom mert de nincs eleg hely ebbe a kis nagy szobaba.

meg most mar nem lehetnek kint ilyen csajosan mert

nem csak en vagyok a szobaba.

hanem gabi es ott van es hat gondolom nem szeretne ha tul csajos lenne minden

igy es nagyon csajos de na.... :)



aztan foztem  tojas porkolt.

annyira tetszet gabinak hogy mindent meg ette :)) haha

orulok neki hogy tetszet neki.. 

legalab egy par dolgot jol csinalok..


aztan este..

olyan edes volt mondta nekem 

hogy haza fele a buzon gondolt ram es hogy mennyire szeret engem 


tudom hogy szeret tudom hogy nagyon szeret de neha jol esik mindenkinek ha vallaki 

csak ugy mondja hogy na... gondoltam rad es hogy mennyire szeretlek :D

<3

imadom


meg elliet es annyira!!

de NAGYON!!!

No comments:

Post a Comment