Saturday, July 20, 2013

1 EV!

Sziastok!! 
ma Gabival egy evesek vagyunk!! 
yay!!!
csinaltam muffint ma reggel. ez mas mint a cupcake.... 
nagyon finom kis csoki darabok vannak benne :)

tegnap azt hitte hogy csutortok volt es azert nem csinaltam a penteki blogot a babarol. szoval ma meg csinalom mert nincs semmi amit tudnek mondani marol ert tenyleg fel eltunk es el mentunk a boltba... aztan ettunk reggelit csinaltam a muffin es ossze pakoltam a konyhat es Gabi el ment az anyukaek hoz mert segit az apukajanak meg csinalni a kocsijuk. 

meg tegnap nem tudom mert de mar mostanabba sokal erzekenyvagyok es sirok megis ha nincs semmi bajom... szoval ha veletlen sirok a videokba akkor tudjatok hogy mert hahaha.
de tenyleg csak ugy neha ram jon es nem es tudom mondani hogy mert. 
de tegnap azert tudom pedig nem es kellet volna sirnam mert ilyenekrol nem soktam sirni csak az hogy mondtam Gabinak hogy melyik korhazba akkarok menni meg hogy jo lenne ha o mondana nekem hogy ott lenne velem meg ha teszik a ruhak vagy mi es az a baj hogy tudom hogy probalkoszik mert tenyleg nagyon kedves mindig csak nem mindig mond mindent amit akkarom minden percbe es ugy voltam velle tegnap hogy hiaba mondok barmit ugy se erdekeli koszbe de erdekeli csak nem minden percbe mondja. es ezert sirtam.... utana haza jott a munkabol es olelgetet meg minden es simagata a hasam vagy 2 oran ajt.. es puszilta :) nagyon edi volt de ra jotem hogy az ilyenek mindig csinalja csak nem orakig es bistos csak azert hogy ne sirjak... haha de nagyon nagyon orulok annak hogy Gabi ennyire figyel megis ha en nem es hisztiesek neki a semmi miatt. mindig probalja azt csinalni amit szeretnek es tenyleg nem tudom hol lennek nelkule. :) annyira imadom!! minden nonek ezt kivanom hogy a ferje vagy baratja olyan legyen mint O mert hid el neha van a veszekedes de nem oohhhh de nagy, kicsik. de megis... nem tudonam el kebzelni nelkule lenni.
szeretlek de nagyon nagyon szeretlek szivem! es sok boldog ev fordulo<3




jol van na ez a kep nem egy evel keszult de a masik gepen van minden meg :)


na igen keszjuk most mar a heti baba dolgokal :)

Hany hetes?  27

Mennyit hisztal?  lehet 5 vagy 6 kilot.

Vettem uj kismamaruhat?  Nem. inkabb neszegetem nagymamanaka  felsoek es azokat el veszem :) heehee

Terhesegi csikok?  Nincsen

Alvas?  meg mindig nem mostmar a ket vallam sokot fajni reggel mert oldaon alszok mert hatan nem tudok...  es tudom vanna terhesegi parna.. es akkarok venni mert amit tallaltam olyan hogy terheseg allat hasznalod es mikkor meg jon a cupcake akkor meg olyan eteto parna vagy kis ulo hely neki :)
es a leg jobb... rozsaszin es hello kittyis!!!  


Leg jobb pillanat a heten?   hat szerintem az hogy Malnat ettem... de jo sokat meg kukoricat.. meg ez a muffin...
:D  meg hogy Gabi ilyen volt tegnap :)

Hianyzik vallami?  ummm ruha amibe belle ferek.. :) meg az alvas :D hehe


mozgas? huuu nagyon sok meg mindig de mar nem annyira mert szerintem ki tallalta hogy aludni es lehet oda bent :) de kis edes mert mindig ki tamastja a labat vagy vallamiet es lattod olyan kor hogy hol van :)


Mire vagyok kivanos?  kukorica... malna... afonya... meg ez a muffin amit csinaltam ma :DD yummm

Mitol vagyok beteg?  ha nem eszek reggel.. de tegnap meg ma egesnap fajt a fejem nem tudom mert..

Neme? Kis lany :)

Szulesi fajdalom?  hat szerintem ezek amit mostanaba a heten erestem az lehetne... mert fajasok erzek neha a hatamba de leg tobszor a hasamnak az ajan..

Koldok benti vagy kinti?  felig meg mindig haha

Hazasagi gyuruk? meg fent van az ujamon :)

Boldog vagy histis leg tobbsor?  leg tobbsor boldog. kiveve az a egy alkalom. meg attol hogy sirok meg boldog vagyok :) haha


Mit varok?  Hogy Gabi haza jojen :)
meg a hogy mondtam regeben hogy anyanak a baratja ami olyan mint a tesoja. na hogy ide jojenek :) elvileg ha minden igaz akkor 22 korul itt lesznek :DDD  Meg persze varom mar a hazat meg a kis cupcakeom :)
nem sokara itt lesz!!! elvileg October 14 et mondtak nekem de lehet hamarabb es!!! 



Az en kis Cupcakeom :))

meg nem tudjuk a nevet de mar alig varom hogy meg foghasjam a kis hercegnot!

No comments:

Post a Comment