Friday, July 19, 2013

Lusta napok...

Sziastok! 
ma egy lusta napom volt. csinaltam egy kosarus lany sminket 
es ennyi... nesztem filmet es aludtam. 
ja meg ettem :)

azt nagyon jol csinaltam az evest :) haha

most nem es tudom mitt akkorok enni de tudom hogy akkarok csak nem tudom mit :/  
 meg a kicsi ahogy simagatom a haszam akkor rug meg minden olyan kis edes! mar alig varom mar hogy itt legyen! :)

holnap Gabival leszunk 1 evesek.  hat nem 1 ev hazas. hanem 1 ev mikkor keszdetunk jari. de
nem csinalunk semmit mert 1 az hogy keson jon ahogy eges heten mert delutanos. es azt mondtunk egymasnak hogy nem kell nagy izet csinalni mert mostmar csak a ev forudlo a hazasagba fogjuk ugy mondjuk "meg unnepelni" 
haha
amugy mi a jo abba hogy vallaki meg unnepeli hogy 1 evig vannak egyutt?  hogy ohhh gratulaok hogy 1 eges evet ki birtatok egymasal hogy nem oltetek meg egymast? vagy mi? nem ertem. 
ma egesnap roszul erestem magam nagyon fajt a fejem meg nem tudom.. csak fardat vagyok.. meg mindenem faj :(

na mindegy. szoval tegnap egy kis setara mentem anyuval es ettunk egy fagyit aztan itt hon talatam fagyit a fagyaztoba!
:)

ohh.... Fagyasto.... ohh el feljetetem ki venni a hus a fagyobol hogy csinaljak vacsorat....   hat... nem tudom ki veszem ost es remelem hogy mar 8 vagy fel 8 kor kiolvad!!! 
na mentem vallamit kitallani vacsorara miellot haza jon a ehes ferjem!!! 
sok sok oleles!! 
xoxo
Jennie

No comments:

Post a Comment