Sunday, July 7, 2013

cupcakenak a neve?

Sziastok!! :)

ma egy uj videot toltetem fel es a szivarvany tag volt


itt lehet meg neszni. ha meg nem lattad :)

ma nem volt tul kulonleges nap csak annyi volt hogy fel mentunk a piacra megint a ruhat neszni es megint tallaltunk jo kis ruhakat. csak mind ami van nekem most mar az 4 6 holnap tol 2 evesig :)
de meg kell az uj szulet ruhak... de majd neszunk mas helyeken es es meg van egy par holnap. 99 nap :) de lehet meg hamarabb!!! 
mar aig varom a kis picit!!
gondolkodtunk neveken es Izabella tetszik nekunk vagy Elizabet... de meg nem tudjuk azert mert beceni akkarom Ellie nek :)
szoval lehet ha gondoljatok szavasjatok hogy melyik legyen!! izabella vagy Elizabet! itt lehet commetek irni nekem hogy melyik vagy youtubeon a video hoz vagy facebookon irhatok vagy meg az instagramon es irhatjatok hogy melyik tetszik nektek leg jobban :) vagy egy tejes uj nev :D ha vannak otletek es szeretned segiteni Gabinak meg nekem ki tallalni hogy mi es legyen a kis cupcakeunk nak a neve akkor nyugaton irjatok nekem bar hol!! :DD

gondolkodtam hogy csinalok egy baba ruha videot de az a helyzet hogy mar sok van de akit erdekeli akkor meg csinalom :)


Jaaaaaa meg holnap a nagy nap!!!
fel lesz rakva az.....



ANYA-LANY TAG!!!!!
YAY!!

tudom mar vartatok es meg lesz holnap! :)
a sminket es el keszitem egy masik videoban de az es hamarosan meg lesz. elvileg jovo hetvegen ha anyukam ra er :))

a haz lassan hallad de azert hallad ma es ajt mentek a fiuk takaritani mert nagyapam ki verte egy reszt a falnak. majd csinalok arrol es videot vagy kepek :D


de adig es legyen jo estet mindenkinek vagy napot ha ezt reggel vagy nap koszbe neszitek :)

sok oleles az en gepemtol a tiedig!!! 
<3 <3 <3
xoxo 
Jennie

3 comments: