Monday, July 29, 2013

Visza jottem

Sziastok!!
na ma meg csinaltam egy videot ami a el multnapokrol beszelt hogy mert nem voltam.

itt a link ha meg akkarjatok neszni.

Na igen a korhazba olyan felemetes volt utalok korhazba menni mert soha kedves senki es feltem meg sirtam mert nem tudtam mi volt a baj es a sok ember koszot senki se tudod ugyan azt mondani.. :( be adtak egy ket reszes inekciot.. amibol csak 1 resz kaptam mert ki derult felesleges volt be addni!!!! es azt mondta a apolono hogy olyan erzes lesz mint ha hanygak maskalnak ott lent. es nem nem olyan erzes volt egyjaltalan!!! hanem mint ha a melyheckek ott repulnek es utana 100 sor csipketek volna vagy 2 3 percig! nagyon rosz volt.. es nem csak ott lent hanem a fenekedbe es eresni es lehet. nagypn nagypn nem volt jo de ki lehet birni szoval ha kellet volna akkor persze engedtem volna masodsor. de azert mert nem es kellet akkor mar mondtam hogy nem nem te nekem ilyent nem adol.
vegul is haza engedtek masnap szerencere. nem tudom hogy birtam volna ki.. nagyon utalom a korhazok. nem tudom mert csak hat ja. nagyon nem szeretem.
ohh de jo hir.. 29 hetes vagyok ma es meg 77 nap van hatra!  mar 203 nap eltelt :) olyan nagy mar hogy csakna. de sokal nagyobb es lesz mert most mar sokal hamarabb es nagyobb fog lenni egy kis ido allat :)
mar alig varom hogy neszjek a kis szemebe meg hogy meg pusilom meg fogjam a keszemben!!!




Meg  
 szeretnek kivani sok boldog szulinapot az anyosomnak!! :) ma van a szulinapja! 

remelem nagyon jo napod lesz ma!! 


xoxo 
Jennie






No comments:

Post a Comment